In januari en februari hield Wessanen met het koffiemerk Destination, een win-actie voor consumenten. Bij aankoop van een verpakking Destination maakte de consument in dertig winkels kans op het winnen van een koffiemachine.
Die winnaar was de heer R. van der Wal. In de Ekoplaza aan de Amelandsstraat 20 in Leeuwarden nam hij zijn prijs in ontvangst.
V.l.n.r.: Wessanen-vertegenwoordiger Harry Schipper, Ekoplaza-ondernemer Fredie de Mooy en prijswinaar de heer R.v.d.Wal.
"Destination koffie wordt met de grootste zorg gebrand in de eigen branderij", legt de Wessanen-vertegenwoordiger uit. "Het branden gebeurt op traditionele wijze, in kleine badges en op lage temperaturen."
"Wat de koffie extra bijzonder maakt, is het slow roasting proces, waarbij iedere koffieboon apart gebrand wordt. Hierdoor ontstaat na het blenden een bijzondere mix met een diep en rijk aroma."
Destination is verkrijgbaar in een range van dertien producten, bestaande uit bonen, filtermaling, oploskoffie, pads en cacao.
Voor meer informatie: www.wessanen.com