Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Start-up maakt vliegende start met koffie

Bedrijfsleven ontdekt kracht van koffie met Another Cookie

Start-up Another Cookie, de full-service koffie- en theeconsultant uit Rijen, groeit hard. Na eerdere successen, onder meer bij de Verkadefabriek in Den Bosch, heeft het jonge bedrijf besloten uit te breiden met diverse sales consultants.



Another Cookie begeleidt bedrijven en de horeca in het benutten van de volle kracht van koffie. Dat doen de ondernemers uit Rijen (Noord-Brabant) onder meer met private-labelkoffie, design, eigen blends, duurzame bonen, porselein en glas, apparatuur, logistiek en sinds kort – dankzij een partnership met DID interieurmakers uit Deurne – met het inrichten van volledige thee- en koffiecorners.

Dat Another Cookie in een behoefte voorziet, blijkt uit de vliegende start. Diverse iconische locaties, waaronder de Verkadefabriek (Den Bosch) en Evoluon (Eindhoven), deden een beroep op de kennis en diensten van de Brabantse start-up. "We hebben duidelijk een snaar geraakt", vertelt oprichter en eigenaar Jochem Snels. "Je merkt dat steeds meer organisaties inzien dat met koffie heel veel mogelijk is. Koffie is beleving en biedt daardoor veel kansen."

Uitbreiding

Another Cookie breidt uit. Arnaud de Graaf startte in april als eerste zelfstandig sales agent en het jonge bedrijf is op zoek naar meer zelfstandige sales consultants. "We moeten de vraag niet alleen bijbenen, we moeten nieuwe mogelijkheden blijven ontdekken voor onze klanten", aldus Snels. "Continu innoveren kan alleen als je kunt bouwen op een sterk team. Gelukkig hebben we daar de middelen voor."

Ook is de website verder geprofessionaliseerd, onder meer met een bestelportal. Bedrijven, restaurants, hotels en retailers kunnen via de site laagdrempelig kennismaken met het aanbod van Another Cookie. Voor geïnteresseerde partijen heeft het bedrijf in de maand juni diverse kennismakingsacties op touw gezet.

Verhaal

Snels is trots op de geboekte resultaten. "Neem de Verkadefabriek, een cultureel centrum met meer dan 200.000 bezoekers per jaar. Na een zorgvuldige selectie en proeverij met diverse aanbieders koos zij voor onze biologische en Utz-gecertificeerde dark roast- en medium roast-bonen, Dilmah T-series-thee en bio/fairtrade suiker. Daarmee bied je bezoekers niet alleen genot, maar ook een verhaal: beleving."

Another Cookie gaat nooit over een nacht ijs. Geïnteresseerde bedrijven krijgen een intake waarna op basis van het bedrijfs-DNA een passend koffie- en thee-aanbod wordt voorgesteld. Daarbij kan worden gekozen uit een eigen koffielabel (private label) of het label van Another Cookie. Het Noord-Brabantse bedrijf werkt uitsluitend met biologische en/of duurzame bonen.

Voor meer informatie: www.anothercookie.com
Publicatiedatum: