Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Derrick Neleman Wine Future, nieuw bureau voor wijn & marketing

Dinsdag 29 april is een nieuw wijn & marketingbureau van start gegaan: Derrick Neleman Wine Future. Een creatieve en unieke manier van wijnmarketing, branding, concept en media creaties. Derrick Neleman beschikt over de nodige ervaring in de wijnwereld, van bio-pionier tot winnaar Beste Wijnwinkel, hij introduceerde Fairtrade wijn in de Benelux, maakte biologische wijn mainstream, ontwikkelde het allereerste wijnmagazine exclusief voor de iPad en haalde daarmee de Washington Post et cetera.

Omdat wijn zijn passie is en de passie van mensen die wijn maken hem ongekende inspiratie geeft, zijn de mogelijkheden bij Derrick Neleman Wine Future eindeloos. Wijnmerken op maat gemaakt, persoonlijk, van instaplevel tot premium, wijnbeleving, producten in de markt zetten of herpositioneren, winkelconcept actualiseren, enzovoorts.


Doelgroep?

Derrick is gespecialiseerd in biologisch, bio-dynamisch en innovatie. "Het nog steeds groeiende marktaandeel van deze categorie levert ongekende kansen", aldus Derrick, bedenker en oprichter van By the Grape (Beste wijnwinkel 2014).

Voor meer informatie: www.derrickneleman.nl
Publicatiedatum: