Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
31 mei:

Kennissessie over online marketingkansen in de agrifoodsector

Als een-na-grootste voedselexporteur van de wereld heeft de Nederlandse agrifoodsector een reputatie hoog te houden. Om deze status te handhaven kan de sector niet zonder haar toeleveranciers. Voor opslag, transport, verwerking en distributie is deze handelssector afhankelijk van tal van spelers, variërend van producenten/aanbieders van weeg-, sorteer- en verpakkingslijnen, ICT-oplossingen, intern transportmateriaal, voedselveiligheid- en kwaliteitssystemen, enzovoorts.



Beursdeelnames alleen niet meer voldoende

Beursdeelnames alleen zijn niet meer voldoende voor zakelijk succes. De papieren werkelijkheid is passé. Digitalisatie is een vereiste om mee te kunnen blijven doen op het strijdtoneel.

Beslissers in B2B oriënteren zich vaker online

Hoewel veel spelers in de agrofoodsector beamen dat er kansen liggen op het gebied van online marketing en e-commerce, is de markt in de praktijk redelijk terughoudend. In de B2B ligt de nadruk vaak vooral op directe sales in offline omgevingen, terwijl inkopers en beslissers zich juist in toenemende mate online oriënteren. Een gemiste kans.

Kennissessie

Dat en meer komt ter sprake tijdens een kennissessie voor de agrifoodsector bij Presult in Houten. Online marketing specialisten Patrick Riemers en Vincent Verboom vertellen hoe men tijdens de verschillende fases van een inbound marketingstrategie het vertrouwen van de prospects wint. En hoe investeren in de online autoriteit en zichtbaarheid van een bedrijf méér omzet genereert tegenover lagere kosten.

Food for thought

Tijdens deze kennissessie geven Patrick en Vincent een aantal praktische handvatten waarmee men de concurrentie in deze veranderende markt nét een stap voor is. Tijdens de bijeenkomst is er onder meer aandacht voor de volgende onderwerpen:
  • Hoe een lange termijn marketingstrategie een solide stroom kwalitatieve leads oplevert.
  • Waarom digitalisatie het antwoord is op de veranderende mediavoorkeuren in de markt.
  • Tips om je met content marketing te kunnen onderscheiden.
  • Waarom inbound marketing de toekomst heeft.

Praktische informatie:

Wanneer: donderdag 31 mei 2018
Tijdstip: van 13:00-15:00 uur, met aansluitend een netwerkborrel
Voor wie: B2B marketeers en salesmanagers uit de agrifoodsector
Kosten: gratis
Locatie: Duwboot 91C, Houten

Klik hier om je aan te melden.

Voor meer informatie:
Patrick Riemers
Presult
Duwboot 91C
3991 CG Houten
M: 0655153307
info@presult.nl
www.presult.nl
Publicatiedatum: