Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bio brood- en banketformule Le Perron genomineerd voor ING Innovatieprijs

De nieuwe biologische brood- en banketformule Le Perron, Boulangerie Traditionel, van de Market Food Group bv (onder andere bekend van de marktformule Bakkerij 't Stoepje) is genomineerd voor de Retail Jaarprijs Deelprijs De beste Innovatie. Deze wordt gesponsord door de ING.

De prijs wordt uitsluitend uitgereikt als de vakjury bijzondere vernieuwingen binnen de retail tegenkomt tussen alle ingeschreven bedrijven voor de Retail Jaarprijzen. Op het Retail Gala dat op 10 november in Studio 21 in Hilversum wordt gehouden wordt bekend gemaakt wie zich de trotse winnaar van deze innovatieprijs mag noemen.

Deze nominatie is een opmerkelijk succes voor Le Perron, die pas in april jl op de Amsterdamse Noordermarkt startte met de productie en verkoop van bijzondere authentieke brood- en banketproducten. In de biologische bakkerij wordt onder andere gewerkt met kwaliteitsingrediƫnten van Nederlandse bodem. Een zeer groot deel van het ruime assortiment wordt als halffabrikaat op de diverse markten aangeleverd. Twee grote gasgestookte ovens in de marktkraam zorgen ervoor dat de klant daadwerkelijk vers gebakken brood koopt. De geur van het bakken van brood in de buitenlucht heeft al veel tongen losgemaakt. De ontwikkelingen gaan snel. Inmiddels bouwt Le Perron aan vier nieuwe bakkerijwagens voor nieuwe locaties. Daarmee beoogt Le Perron binnen een jaar iedere week op 40 locaties deze authentieke producten aan de consument te kunnen aanbieden.



Publicatiedatum: