Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe verkoopwagen voor Mario en Kevin Rosier

"Betere zichtbaarheid en grotere herkenbaarheid dankzij marktformule Bioweide"

Tholen - Vorige week is de familie Rosier ook onder de marktformule Bioweide gestart. Kevin en zijn vader Mario Rosier staan wekelijks op vijf verschillende markten: in Groningen, Dokkum, Drachten, Leeuwarden en Vledder. "We stonden vorige week voor het eerst met onze nieuwe verkoopwagen op de markten. De reacties van de klanten waren erg positief", aldus Kevin.

Mario en Kevin voor de nieuwe marktkraam.

Kevin geeft aan dat ze al een tijd geleden besloten hadden om meer kazen van Bastiaansen Bio kaas te verkopen. "Achter de schermen waren we al een tijdje bezig met de Bioweide-formule. Daardoor is de overgang qua assortiment niet heel groot. Afgelopen dinsdag stonden we op de markt in Groningen voor het eerst met de nieuwe wagen. Het belangrijkste voordeel is de betere zichtbaarheid en een grotere herkenbaarheid. We kregen al reacties van klanten die de wagen van andere Bioweide-ondernemers bijvoorbeeld al eens in Amsterdam gespot hebben en zich afvroegen of het om een samenwerking gaat."

Mario en Kevin staan al veertien jaar samen op de markt. "Het is heel bijzonder om dit samen te kunnen doen. Mijn vader zal eind dit jaar een stapje terug gaan doen. Hij gaat dan de inkoop doen en zal maar 1 dag op de markt gaan staan."

Kevin's favoriete kaas is de extra belegen van Bastiaansen. "Die is lekker romig en een beetje pikant." Volgens hem is de Herfstkaas ook altijd erg populair. "Dit is een doorgerijpte graskaas. Daar verkopen we erg veel van en hier komen mensen echt voor terug. Het is een belegen kaas met de zachte smaak van de graskaas, gecombineerd met de pittigheid van een oudere kaas."

De marktformule Bioweide van Vandersterre is in april 2021 van start gegaan. Marja Bastiaansen geeft namens Vandersterre aan dat ze een mooie professionele uitstraling bieden, die op de wensen van de ondernemer aangepast kan worden. De ondernemers krijgen vanuit Vandersterre ondersteuning met mooie materialen. Op deze manier wil de onderneming de verkoop van biologische kaas op de markt naar een hoger niveau brengen en samenwerking op de markt onder ondernemers verbeteren.

Voor meer informatie:
Mario en Kevin Rosier
06 27475733
info@biologische-kaas.nl
www.biologische-kaas.nl

Marja Bastiaansen
Vandersterre
06 13251752
m.bastiaansen@vandersterre.nl
www.vandersterre.nl