Supermarktketen Plus is van start gegaan met de campagne 'Goed eten is goed voor iedereen'. De keten onderstreept dit door duurzame producten en initiatieven centraal te stellen, waaronder biologische zuivel. "Goed eten is niet alleen goed voor jou, het is ook goed voor iedereen om je heen. Van de boer om de hoek met zijn melkkoeien tot de cacaoboeren in Zuid-Amerika. Met onze nieuwe campagne laten we zien hoe goed eten een middel kan zijn voor een betere toekomst", meldt Plus over de campagne.
In twee nieuwe commercials is een mooie bijrol en een hoofdrol voor bio-producten weggelegd. In de eerste tv-commercial zien we Henry, een oudere man die gezonder en bewuster gaat leven met als drijfveer de geboorte van zijn achterkleinzoon (Henry jr). Henry wil de wereld beter achterlaten. "Biologisch, das toch mooi?", zegt Henry bij het zien van de biologische melk in zijn boodschappenkrat. Het liedje er onder is ook heel toepasselijk. "But you made me see, that it's never too late, to try and make a change."
In de tweede tv-commercial is een hoofdrol weggelegd voor de biologische zuivel van Plus.