Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Enquête:

Wie is de mens achter de boer of tuinder?

Tholen - Wat doet een boer of tuinder behalve hard werken? Welke hobby’s heeft hij? Welke tv-programma’s kijkt hij? In welke auto rijdt hij? Kortom: Wie is de mens achter de agrariër? Op die vraag moet een enquête antwoord gaan geven.

Het is een idee van reclamebureau JEEN uit Arnhem, dat inmiddels zo'n vijftien jaar werkzaam is in de agrifoodsector.

Tesla
Met jaren ervaring in de tuinbouw is Sjoerd Jochems wel het een en ander opgevallen. "Ik zie niet zelden tuinders in een Tesla. Dat valt goed te rijmen met het innovatieve karakter van de sector zou je zeggen. Daarnaast ken ik ook een komkommerteler die bijvoorbeeld heel actief is op Instagram en houdt van speciaalbieren."

Sjoerd is ervan overtuigd dat toeleveranciers van boeren en tuinders kansen laten liggen. "Er wordt vaak gedacht dat we ze alleen maar met vakinhoudelijke of technische argumenten kunnen bereiken. Daarom zie je in advertenties voor deze doelgroep vaak alleen feitelijke informatie. Ik ben ervan overtuigd dat er meer is dan dat. Dat kan humor zijn of een meer stijlvolle campagne. Er is echt wel meer dat aan kan slaan bij deze doelgroep."
 
Om dat eens goed uit te zoeken, startte Sjoerds collega Kiki een onderzoek. Een online enquête is onderdeel daarvan. Die kan ingevuld worden via deze link.

Voor meer informatie:
JEEN communicatie
026 324 11 20
info@jeen.nl
www.jeen.nl