Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Uitreiking Smaakt Local Marketing Awards

AH Gorredijk en Plus Sabine Zondag slepen Smaakt LMA's binnen

Ruim 120 supermarktprofessionals zijn tijdens de Distrifood Dag van de Supermarkt meegenomen in een inspirerend dagprogramma. Zo kregen zij een uniek kijkje in de keuken van Albert Heijn Zaltbommel, die wordt omgebouwd naar het nieuwste winkelconcept van AH. Daarnaast stond een bezoek aan Plus Giel Smits Culemborg, de tweede beste Plus van Nederland, op het programma. Daar werden de ondernemers warm onthaald met een proeverij van BioToday cookies. Verder werd de dag gevuld met diverse sessies voor en door ondernemers met o.a. Jumbo-ondernemer Daan Meijerink en horeca-ondernemer Gert Boonen. Als klap op de vuurpijl werden de winnaars van de Smaakt Local Marketing Awards bekend gemaakt. Een dag vol nieuwe inzichten, nieuwe contacten en gelukkige winnaars!

Smaakt Local Marketing Awards
Tijdens de Smaakt Local Marketing Awards uitreiking konden twee prestigieuze awards in de wacht worden gesleept: één voor beste lokale actie en één voor beste lokale marketingbeleid. Vorig jaar eindigde het door Smaakt geïnitieerde educatieve lesprogramma KidsProef in samenwerking met Plus Sabine Zondag in de top 3 van de Local Marketing Awards. Dat maakte het extra leuk en bijzonder om dit jaar als partner van de awards aanwezig te zijn en de prijzen te overhandigen. Albert Heijn Gorredijk ging er vandoor met de beste lokale actie want met hun duurzame Green-up actie zamelden zij maar liefst 400.000 plastic flesjes en blikjes in. Plus Sabine Zondag, die vorig jaar ook al met KidsProef werd genomineerd, haalde welverdiend de award voor het beste lokale beleid binnen. Marcel Pat, Commercieel Manager van de Smaakspecialist, mocht namens Smaakt de awards overhandigen aan de blije winnaars. Door deze best practices in het zonnetje te zetten, wil Smaakt ondernemers inspireren meer aandacht aan hun local marketing te schenken en daarmee de sociale verbinding aan te gaan met de lokale consument. Smaakt is dan ook trots op de winnaars van de Smaakt Local Marketing Awards!

Uitreiking award voor beste lokale marketingbeleid aan Plus Sabine Zondag door commercieel manager Marcel Pat. Ook op de foto Peter Garstenveld van Distrifood.

Verbinding maken met de lokale consument
Smaakt staat voor pure biologische producten. Zij geloven dat een bewuste keuze voor verantwoorde voeding goed is voor de mens, zijn omgeving en voor de toekomst. Het is dan ook hun missie om biologische voeding voor iedereen toegankelijk te maken. Via het supermarktkanaal vinden de Smaak-producten hun weg naar de consument. Met lokale supermarktacties wordt vervolgens de sociale verbinding gelegd met de lokale klant door bijvoorbeeld bewustwording en kennis- en inspiratiedeling. Deze verbinding vergroot betrokkenheid en draagt bij aan hun missie.

Voor mer informatie: www.desmaakspecialist.nl

Publicatiedatum: