Veel toekomstperspectief voor pop-upwinkels

"Consumenten willen online meer betalen dan in fysieke winkel"

Telecombedrijf Ericsson verwacht dat consumenten in de toekomst bereid zijn om meer te betalen voor de steeds betere online ervaringen en dat ze zich in de fysieke winkels juist meer op koopjes zullen richten. Dit staat in het rapport 'Beyond smartphone shopping'. Uit het onderzoek is onder meer gebleken dat 36% van de smartphonegebruikers van mening is dat ze in de fysieke winkels lagere prijzen zouden moeten betalen dan online, omdat ze de moeite nemen om daarheen te gaan.

De verwachting is ook dat winkels in de toekomst mobieler zullen zijn. Hierbij wordt de opkomst van pop-upwinkels genoemd. Van de ondervraagde smartphonegebruikers verwacht 72% dat pop-upwinkels over drie jaar mainstream zullen zijn, waardoor winkels daar zullen zijn waar de consument is.

Klik hier voor meer informatie over het rapport.




Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven