Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl haalt levensmiddelen uit de webshop

Lidl heeft bijna alle levensmiddelen uit haar online-assortiment verwijderd. Op aanvraag van bio-markt.info deelt het concern mee: "Lidl herziet haar online portfolio. De webshop wordt nieuw ingericht en concentreert zich op aanbiedingen die concurrerend op de markt gezet kunnen worden en zo aan het verdere succes van de Lidl-webshop in Duitsland kunnen bijdragen."

Wijn, sterke drank en ook de kookbox zijn gebleven. "Naar deze categorieën is vanuit onze klanten de meeste vraag", legt een woordvoerder van Lidl Duitsland uit. De zogenaamde 'Vorratsbox' (voorraadbox) werd uit het assortiment gehaald omdat deze de verwachtingen van het bedrijf niet kon vervullen.

Lidl heeft sinds negen jaar een webshop. Het bedrijf behaalt hiermee naar eigen zeggen jaarlijks een omzetvolume van circa 750 miljoen euro. Levensmiddelen via internet verkopen blijft voor Lidl een belangrijk thema voor de toekomst. Op de Amerikaanse markt werkt Lidl samen met het start-up leveringsbedrijf Shipt.
Publicatiedatum: