Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Pimp je boerderijwinkel

In de campagne 'Over de vloer bij de boer' brengt FoodInspiration de consument op het erf van de boer én laten ze de consument kennis maken met verse boerenproducten. Met de actie 'Pimp my Farmshop' helpen ze een bedrijf de traditionele boerderijwinkel om te toveren tot een trendy farmshop; als voorbeeld voor alle andere boerderijwinkels van ons land. Bionext is partner van deze campagne.



Interesse? Als bedrijf maakt je kans op een complete restyling van je boerderijwinkel. Dat kan door je voor 1 augustus aan te melden voor Pimp My Farmshop. Deelname is gratis. Bedrijven strijden om een finaleplek via een stemming op Facebook en ook via een jury-beoordeling.

Voor meer informatie: www.overdevloerbijdeboer.com

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven