Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Pimp je boerderijwinkel
In de campagne 'Over de vloer bij de boer' brengt FoodInspiration de consument op het erf van de boer én laten ze de consument kennis maken met verse boerenproducten. Met de actie 'Pimp my Farmshop' helpen ze een bedrijf de traditionele boerderijwinkel om te toveren tot een trendy farmshop; als voorbeeld voor alle andere boerderijwinkels van ons land. Bionext is partner van deze campagne.
Interesse? Als bedrijf maakt je kans op een complete restyling van je boerderijwinkel. Dat kan door je voor 1 augustus aan te melden voor Pimp My Farmshop. Deelname is gratis. Bedrijven strijden om een finaleplek via een stemming op Facebook en ook via een jury-beoordeling.