Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl begint fel bio-offensief

Vorige week zette Lidl 60 nieuwe biologische producten in het schap onder het eigen label BioOrganic. "Duurzaam hoeft niet duur te zijn", stelt de discounter. Met het prijsniveau dat Lidl hanteert lijkt een heus offensief te zijn gestart die biologische speciaalzaken de nodige hoofdbrekens zal opleveren. De prijzen van sommige producten zijn bij Lidl soms (meer dan) de helft lager dan bij speciaalzaken. Er gaan stemmen op die zeggen dat de markt voor bioproducten hierdoor tot een verdringingsmarkt op prijs verwordt.

Foodlog ging op onderzoek uit en constateerde grote prijsverschillen. Benieuwd naar welke? Lees hier het hele artikel.



Publicatiedatum: