Nordic Organic Food Fair & Natural Products Scandinavia: 3.930 bezoekers
De meeste bezoekers (67%) waren afkomstig uit Zweden en Denmarken. De beurs is bezocht door de belangrijkste inkopers en managers van veel van de grootste retailers van Scandinavië, reformwinkels, apotheekketens, groothandels en distributeurs en openbare keukens. Er waren onder meer vertegenwoodigers van ICA Sverige, Axfood, Dansk Supermarked, Coop Sverige, Coop Danmark; Leven AB, HKC Egenvård, NBTY International, Fazer Food Services, Aldi, Ikea, Lidl, Danasan, Kaká, Dagrofa, Norges Naturmedisinsentral, Sunkost, Urtekram International, Københavns Madhus, Orkla, Svensk Cater, Hälsokraft, Apoteksgruppen, Gymgrossisten, Åhléns, Mat.se en Magasin du Nord.
"De reactie op de show van dit jaar was fantastisch. Vanaf het moment dat de deuren openden was er zo'n bruisende energie voelbaar die gedurende de twee dagen aanhield", aldus event director Anne Seeberg van organisator Diversified Communications UK. "Het is verbazingwekkend hoe snel natural Products Scandinavia en de Nordic Organic Food Fair zich hebben gevestigd als zeer belangrijke en effectieve zakelijke evenementen voor de bloeiende natuurlijke en biologische sectoren van deze regio. De beurzen bestaan nog maar drie en vier jaar en er zijn nog zoveel spannende mogelijkheden om verder te groeien. Veel van onze exposanten hebben zich al weer ingeschreven voor 2016."
Voor meer informatie: www.nordicorganicexpo.com, www.naturalproductsscandinavia.com