Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nordic Organic Food Fair & Natural Products Scandinavia: 3.930 bezoekers

De Nordic Organic Food Fair en Natural Products Scandinavia hebben op 1 en 2 november 10% meer bezoekers getrokken dan in 2015. De beurzen in de MalmöMässan hebben uiteindelijk bijna 4.000 bezoekers mogen verwelkomen. Er stonden 345 exposanten op de beurzen en de 3.930 bezoekers zijn werkzaam voor meer dan 2.000 bedrijven uit 59 landen. In 2014 waren dit er 3.558. Diverse bezoekers noemden het volgens de beursorganistie een 'essentieel bezoek' om de nieuwste producten en trends op de bloeiende Scandinavische markt te zien.



De meeste bezoekers (67%) waren afkomstig uit Zweden en Denmarken. De beurs is bezocht door de belangrijkste inkopers en managers van veel van de grootste retailers van Scandinavië, reformwinkels, apotheekketens, groothandels en distributeurs en openbare keukens. Er waren onder meer vertegenwoodigers van ICA Sverige, Axfood, Dansk Supermarked, Coop Sverige, Coop Danmark; Leven AB, HKC Egenvård, NBTY International, Fazer Food Services, Aldi, Ikea, Lidl, Danasan, Kaká, Dagrofa, Norges Naturmedisinsentral, Sunkost, Urtekram International, Københavns Madhus, Orkla, Svensk Cater, Hälsokraft, Apoteksgruppen, Gymgrossisten, Åhléns, Mat.se en Magasin du Nord.

"De reactie op de show van dit jaar was fantastisch. Vanaf het moment dat de deuren openden was er zo'n bruisende energie voelbaar die gedurende de twee dagen aanhield", aldus event director Anne Seeberg van organisator Diversified Communications UK. "Het is verbazingwekkend hoe snel natural Products Scandinavia en de Nordic Organic Food Fair zich hebben gevestigd als zeer belangrijke en effectieve zakelijke evenementen voor de bloeiende natuurlijke en biologische sectoren van deze regio. De beurzen bestaan nog maar drie en vier jaar en er zijn nog zoveel spannende mogelijkheden om verder te groeien. Veel van onze exposanten hebben zich al weer ingeschreven voor 2016."

Voor meer informatie: www.nordicorganicexpo.com, www.naturalproductsscandinavia.com
Publicatiedatum: