De Ekoplaza Academie is door de eerste 29 deelnemers met succes afgerond. Woensdagavond 24 juni zijn de diploma's uitgereikt aan de eerste groep deelnemers van de bedrijfsopleiding aan de Ekoplaza Academie. In samenwerking met Human Talent Group en het Groenhorst College is een programma samengesteld welke speciaal voor Ekoplaza is uitgerold.
In februari 2013 zijn een groep enthousiaste Ekoplaza-medewerkers van start gegaan met deze 2-jarige interne opleiding. Tijdens het gehele traject zijn de deelnemers meegenomen in alle veranderingen die zich voor hebben gedaan in de markt. Ook binnen Ekoplaza is het nodige veranderd, zoals de formule-uitstraling en het nieuwe logo met de koers op 100% biologisch.
De deelnemers hebben 14 klassikale lesdagen per jaar gevolgd en zijn opgeleid als Verkoopspecialist biologische voeding. Naast de lesdagen stonden er ook themadagen op het programma wat varieerde van een bezoek aan een boer, bakker of teler tot een concurrentieanalyse en een city-trip om marktontwikkelingen te leren herkennen. Naast de lesdagen vond de kennisoverdracht plaats via de online-leeromgeving waarin tal van losse modules aan bod kwamen.
De deelnemers die 24 juni hun diploma hebben mogen ontvangen waren enthousiast over de opleiding en vooral blij met de persoonlijke ontwikkeling die ze hiermee zelf hebben doorgemaakt. "Ik ben me nog meer bewust van mijn rol als medewerker als het gaat om de verantwoordelijkheid die je hebt richting onze klant", aldus één van de deelnemers.
Klik hier voor meer informatie.
Abonneren
Vacatures
Ekoplaza Academie door eerste 29 deelnemers met succes afgerond
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-28 Carrefour gaat samenwerken met vier bio-grossiers
- 2023-09-27 De Traay steunt biodiversiteitsonderzoeken van de Odin imkerij
- 2023-09-25 De Vlierstee viert 45-jarig bestaan
- 2023-09-22 Alnatura wint award voor beste AGF-afdeling
- 2023-09-21 Mijnbiowinkel.nl gelanceerd: locatiezoeker voor dichtstbijzijnde biologische winkel
- 2023-09-20 Aardappelen van PLUS standaard biologisch
- 2023-09-18 Leveranciersdag Udea zorgt voor verbinding in de keten
- 2023-09-18 Studie naar de markt voor biologische levensmiddelen in Duitsland
- 2023-09-15 Albert Heijn lanceert magazine over biologisch
- 2023-09-14 Bijna een kwart van de Nederlandse consumenten bezoekt andere supermarkt op basis van aanbieding
- 2023-09-14 Solidare Natuurvoeding sluit de deuren
- 2023-09-14 dennree investeert ongeveer 18 miljoen euro in loonsverhogingen
- 2023-09-13 "Levensmiddelen worden niet meer goedkoop..."
- 2023-09-13 Omzet biologisch keurmerk met 8,3 procent gegroeid
- 2023-09-12 Meer dan 32% van de Fransen kan zich geen 3 maaltijden per dag veroorloven
- 2023-09-12 "Mensen fietsen toch om voor een onafhankelijke natuurvoedingswinkel"
- 2023-08-31 Mijnbiowinkel.nl moet meer zichtbaarheid creëren bij een groter publiek
- 2023-08-30 "Moeilijk om nieuwe klanten te overtuigen"
- 2023-08-29 Luca Radau treedt toe tot de raad van bestuur van SuperBioMarkt
- 2023-08-28 "Consument begrijpt biologisch niet"