
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Radicaal, biologisch en dynamisch
- Cornelis Mosselman zamelt geld in om producten te doneren aan Voedselbank
- Nieuwe lijn met biologische bakkerijproducten van Nederlandse bodem: Driekant Vitale Voeding
Top 5 - afgelopen maand
- Wetenschappelijke studie toont aan dat synthetische bestrijdingsmiddelen gevaarlijker zijn dan natuurlijke middelen
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Vogelgriepvaccin stapje dichterbij
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Fotoreportage: Nederlandse exposanten op Biofach/Vivaness 2023
Ekoplaza Academie door eerste 29 deelnemers met succes afgerond
In februari 2013 zijn een groep enthousiaste Ekoplaza-medewerkers van start gegaan met deze 2-jarige interne opleiding. Tijdens het gehele traject zijn de deelnemers meegenomen in alle veranderingen die zich voor hebben gedaan in de markt. Ook binnen Ekoplaza is het nodige veranderd, zoals de formule-uitstraling en het nieuwe logo met de koers op 100% biologisch.
De deelnemers hebben 14 klassikale lesdagen per jaar gevolgd en zijn opgeleid als Verkoopspecialist biologische voeding. Naast de lesdagen stonden er ook themadagen op het programma wat varieerde van een bezoek aan een boer, bakker of teler tot een concurrentieanalyse en een city-trip om marktontwikkelingen te leren herkennen. Naast de lesdagen vond de kennisoverdracht plaats via de online-leeromgeving waarin tal van losse modules aan bod kwamen.
De deelnemers die 24 juni hun diploma hebben mogen ontvangen waren enthousiast over de opleiding en vooral blij met de persoonlijke ontwikkeling die ze hiermee zelf hebben doorgemaakt. "Ik ben me nog meer bewust van mijn rol als medewerker als het gaat om de verantwoordelijkheid die je hebt richting onze klant", aldus één van de deelnemers.
Klik hier voor meer informatie.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-23 Verrassende retailconcepten in Nederlands-Duits grensgebied
- 2023-03-21 Duurzame producten en circulaire diensten komen samen in nieuw duurzaam warenhuis Tomo
- 2023-03-21 Vijf jaar Too Good To Go in Nederland: 18 miljoen maaltijden gered
- 2023-03-16 Nauwelijks prijsverschil tussen supermarkt en bio-speciaalzaak
- 2023-03-08 Trendcafé bezoekt Jumbo Foodmarkt Naaldwijk
- 2023-03-06 Odin Joure geopend
- 2023-02-27 43e Dille & Kamille-winkel geopend in Apeldoorn
- 2023-02-27 Britse biologische markt groeide met 1,6% naar meer dan 3,1 miljard pond
- 2023-02-24 "We hebben laten zien dat de bio-speciaalzaken heel serieus bezig zijn"
- 2023-02-22 Ook in 2023 de beste Duitse bio-handelaar
- 2023-02-20 Albert Heijn stopt met invliegen groenten en fruit
- 2023-02-17 "26 miljoen is in relatie tot alle problemen die er zijn, een heel klein bedrag"
- 2023-02-17 Toezichthouder ACM tegen telers en retail: "Werk vaker samen"
- 2023-02-15 "Supermarkten maken biologische groenten onnodig duur"
- 2023-02-14 Winterrapport GfK: shopper getraumatiseerd door de inflatie
- 2023-02-14 Ekoplaza juicht Nederlandse IMVO wetgeving toe
- 2023-02-13 Pompoen, gember, rode en witte kool, rode biet, pastinaak en (baby) Romaine standaard biologisch bij Albert Heijn
- 2023-02-09 Duitsland: ondanks recordinflatie blijft merendeel klanten de biowinkels trouw
- 2023-02-06 Albert Heijn en bp openen 100e tankstation met een AH to go
- 2023-02-02 33e Odin winkel geopend in Winsum