Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wessanen boekt meer omzet, vraag naar bio-voeding stijgt

Wessanen heeft in het eerste kwartaal van 2014 een omzetgroei geboekt. De totale omzet steeg met 4,3 procent tot 129,6 miljoen euro. De natuurvoedingstak presteerde goed, zo meldt Wessanen in een persbericht.

CEO Christophe Barnouin: "We zijn goed van start gegaan in 2014. In de eerste plaats maken we duidelijke vooruitgang in het afstoten van de beƫindigde bedrijfsactiviteiten. Zo is de verkoop van Natudis in de Benelux afgerond en hebben we een overeenkomst bereikt voor de verkoop van IZICO."

Ook blijft de vraag naar gezonde en duurzame voeding volgens hem groeien. "Dit wordt gedreven door een steeds toenemende waardering van consumenten voor de voordelen. We zijn goed gepositioneerd in onze nichemarkten om verder te groeien met onze merken als Zonnatura in Nederland, Bjorg, Bonneterre en Alter Eco in Frankrijk, Allos in Duitsladn en Clipper en Tartex in heel Europa."

Publicatiedatum: