Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fotoreportage bij grootste vestiging in Den Haag

Verslag onthulling eigen magazine EkoPlaza: Lekker Weten

Tholen - Franchiseketen EkoPlaza heeft sinds gisterenmiddag (20 september 2012) een officieel eigen magazine: Lekker Weten. Erik Does, algemeen directeur van Udea, overhandigde het eerste exemplaar van het magazine aan SBS6-presentatrice en voedingscoach Vivian Reijs. Vivian staat zelf in de eerste uitgave van het magazine, in de rubriek 'Mijn lijf'. "Ik ben ontzettend fan van EkoPlaza. Daarom vind ik het erg leuk om nu het eerste magazine in ontvangst te mogen nemen. Zelf stimuleer ik ook mensen om zoveel mogelijk biologisch te eten", aldus Vivian.

Klik hier om de fotoreportage van de onthulling en de winkel te bekijken.


Vivian bekijkt het eerste exemplaar van Lekker Weten.

De uitreiking vond plaats in de grootste EkoPlaza van Nederland, aan de Grote Marktstraat in Den Haag. Na een verhuizing en een grondige verbouwing heeft de op 29 augustus geopende winkel nu een vloeroppervlakte van 912 vierkante meter. In zijn speech bedankte Erik allereerst zijn team. "Ik ben blij dat ik deel uitmaak van dit topteam." Ook vertelde hij meer over de nieuwe winkel. "Dit hele project is twee panden verderop begonnen. We zagen de potentie van de winkel, maar het was nog een hele zoektocht om dit potentieel ten volle te benutten."

Sinds de opening is de omzet van de winkel volgens Erik met 10 procent toegenomen. "Eerlijk gezegd ben ik hier niet meer zo verbaasd over. Wij maken biologisch meer bereikbaar en dat is te zien aan de cijfers. Zo ligt de van EkoPlaza Kerkplein in Den Haag 60/70% hoger dan op de vorige locatie aan de Torenstraat."

Klik hier om de fotoreportage van de onthulling en de winkel te bekijken.



Erik benadrukte dat Udea zichzelf ook steeds beter thuis voelt in de nieuwe stijl van EkoPlaza. "En anders dan onze blauwe jongens doen wij dit alles samen met onze leveranciers. Wij gaan voor persoonlijk en dichtbij, zo staan de telers ook op de schapkaartjes."

Magazine Lekker Weten

De ontwikkeling van dit kwartaalmagazine voor de bio-consument is volgens Erik een logisch gevolg van de groei die EkoPlaza doormaakt. "Op 24 april hebben we het besluit genomen en het eerste exemplaar is nu in een oplage van 170.000 exemplaren gedrukt. We kunnen dus nu al van een enorm succes spreken."



De algemeen directeur had ook nog een cliffhanger voor de toehoorders in petto. Hij is sinds een paar weken heel enthousiast over Lieke, maar pas aan het eind van het jaar zal iedereen weten waarom.

Klik hier om de fotoreportage van de onthulling en de winkel te bekijken.