Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Boeren rappen in weiland en stal

Yeo Valley promoot bio met hippe commercial

Yeo Valley, een Brits biologisch zuivelmerk, lanceert haar eerste tv-reclamecampagne. De boodschap is dat biologische producten voor iedereen toegankelijk moeten zijn.

De campagne van vijf miljoen pond is ontwikkeld naar aanleiding van de studie van YouGov SixthSense. Hieruit blijkt namelijk dat de prijs mensen nog steeds afschrikt van het kopen van bio-voeding. Zestig procent van de ondervraagden gaf dit aan.



Met de laagdrempelige campagne beoogt Yeo Valley 'het beeld over de biologische levensmiddelencategorie te veranderen'.

De commercial maakt onderdeel uit van een bredere geïntegreerde campagne, gemaakt door BBH. Het is een interactieve, video-ervaring die bezoekers meeneemt op reis naar de echte Yeo Valley.

"De campagne is een nieuwe stap voor Yeo Valley. We zijn niet alleen voor het eerst op tv, maar dit is ook dé kans om onze duurzame manier van produceren en de kwaliteit van bio-voedsel te promoten", vertelt Ben Cull van Yeo Valley. "De humor laat zien dat we onszelf niet te serieus nemen, maar dat we een authentiek familiebedrijf zijn dat zuivelproducten maakt in harmonie met de natuur."


 
Bekijk hier de commercial.