Abonneren
Vacatures
Zo'n 100 nieuwe producten
Duitsland: Penny optimaliseert aanbod biologische levensmiddelen onder naam 'B!O'
Al sinds 2007 biedt de Duitse discounter Penny haar klanten in 2.400 winkels een ecologisch alternatief. Vanaf 21 juli wordt het assortiment met 70 nieuwe bio-producten uitgebreid. Dit gebeurd onder de naam 'B!O Meer smaak, meer plezier!'. Dit merk vervangt het merk 'Naturgut'.
Niet alleen de merknaam is anders, ook het Bio-assortiment is herzien en verder verbeterd. "Het is niet langer voldoende dat een product volledig biologisch is, de producten moeten ook voldoen aan hoge smaaknormen die Penny stelt en toegevoegde waarde bieden", zegt Armin Rehberg van Rewe-Group. Het assortiment wordt volgens hem naar 100 stuks uitgebreid.
21-07-10
Niet alleen de merknaam is anders, ook het Bio-assortiment is herzien en verder verbeterd. "Het is niet langer voldoende dat een product volledig biologisch is, de producten moeten ook voldoen aan hoge smaaknormen die Penny stelt en toegevoegde waarde bieden", zegt Armin Rehberg van Rewe-Group. Het assortiment wordt volgens hem naar 100 stuks uitgebreid.
21-07-10
Publicatiedatum:
Auteur:
Lenneke Pors-Schot
©
BioJournaal.nl
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-22 Alnatura wint award voor beste AGF-afdeling
- 2023-09-21 Mijnbiowinkel.nl gelanceerd: locatiezoeker voor dichtstbijzijnde biologische winkel
- 2023-09-20 Aardappelen van PLUS standaard biologisch
- 2023-09-18 Leveranciersdag Udea zorgt voor verbinding in de keten
- 2023-09-18 Studie naar de markt voor biologische levensmiddelen in Duitsland
- 2023-09-15 Albert Heijn lanceert magazine over biologisch
- 2023-09-14 Bijna een kwart van de Nederlandse consumenten bezoekt andere supermarkt op basis van aanbieding
- 2023-09-14 Solidare Natuurvoeding sluit de deuren
- 2023-09-14 dennree investeert ongeveer 18 miljoen euro in loonsverhogingen
- 2023-09-13 "Levensmiddelen worden niet meer goedkoop..."
- 2023-09-13 Omzet biologisch keurmerk met 8,3 procent gegroeid
- 2023-09-12 Meer dan 32% van de Fransen kan zich geen 3 maaltijden per dag veroorloven
- 2023-09-12 "Mensen fietsen toch om voor een onafhankelijke natuurvoedingswinkel"
- 2023-08-31 Mijnbiowinkel.nl moet meer zichtbaarheid creëren bij een groter publiek
- 2023-08-30 "Moeilijk om nieuwe klanten te overtuigen"
- 2023-08-29 Luca Radau treedt toe tot de raad van bestuur van SuperBioMarkt
- 2023-08-28 "Consument begrijpt biologisch niet"
- 2023-08-28 'Zie dat je supermarkt maar eens doen'
- 2023-08-24 Picnic opent grootste hub in Nederland
- 2023-08-23 Picnic wil de helft van de Duitse bevolking bereiken