Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Zo'n 100 nieuwe producten

Duitsland: Penny optimaliseert aanbod biologische levensmiddelen onder naam 'B!O'

Al sinds 2007 biedt de Duitse discounter Penny haar klanten in 2.400 winkels een ecologisch alternatief. Vanaf 21 juli wordt het assortiment met 70 nieuwe bio-producten uitgebreid. Dit gebeurd onder de naam 'B!O Meer smaak, meer plezier!'. Dit merk vervangt het merk 'Naturgut'.

Niet alleen de merknaam is anders, ook het Bio-assortiment is herzien en verder verbeterd. "Het is niet langer voldoende dat een product volledig biologisch is, de producten moeten ook voldoen aan hoge smaaknormen die Penny stelt en toegevoegde waarde bieden", zegt Armin Rehberg van Rewe-Group. Het assortiment wordt volgens hem naar 100 stuks uitgebreid.

21-07-10