Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Daan Ekkel spreekt Neleman-commercial in

"Ik maak reclame voor m’n eigen wijn"

Voor Bodegas Neleman begon de zomer al goed met de top 10 rosés van wijnschrijver Harold Hamersma, waarin de Neleman Garnacha Monastrell rosé als voordeligste lekkere rosé uit de bus kwam. Daarnaast kreeg opnieuw een Neleman wijn een heel hoog cijfer in de Volkskrant van wijnschrijver Onno Kleyn: Neleman Nucli Tinto kreeg een 9 voor prijs/kwaliteit. “Smaakt naar grijnzende onbezorgdheid. Lebbert van de zwarte bessen en ander fruit, klaterend sappig. Een wijn als een jong hondje dat tegen je opspringt, gaan we uit, uit, uit? Drink hem gerust een beetje koel. Enthousiasme in een fles; zeer prettig", schreef Onno Kleyn in VK Magazine op 27-06-2020.

Dat jonge hondje horen we nu ook terug in de nieuwe radioreclame van Neleman, ingesproken door voormalige stem van AH commercials Daan Ekkel, die zelf al jaren vaste klant is bij Neleman. “Ik maak reclame voor m’n eigen wijn", aldus Ekkel.

Klik hier om de commercial te beluisteren.

Voor meer informatie: www.neleman.org 

Publicatiedatum: