Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Samenwerking tussen Man@Machine en Treffler

Boeren aan zet als machinepromotors

Treffler en Man @ Machine (M @ M) willen meer samenwerken. Beide bedrijven willen de boeren beter van dienst zijn, met advies, met ervaring en met steeds betere machines. Daarom hebben Treffler en Man @ Machine Treffler-M @ M opgericht, een marketingbedrijf waar lijnen kort zijn en waarin boeren een belangrijke rol spelen.

Jos en Ana Pelgröm tijdens TOFF 2018.

Dit jaar zal Man@Machine zich presenteren als Treffler-M@M, het nieuwe samenwerkingsverband tussen Treffler en M@M. Op de beurs in Zwolle zal een primeur getoond worden: de Treffler TS-Solar, een echte Treffler eg met electro aandrijving op zonne-energie. Paul Andela van Andela Techniek & Innovatie, bekend van de Solar Weeders, zet zijn kennis en ervaring op dit gebied in om ook de Treffler eg als een zonnetje door het veld te laten lopen.

Networkers en Promotors
Sinds de start in 2016 werkt M @ M samen met de boeren die een Treffler-machine hebben gekocht. Elk van hen kan een Networker zijn. Wat is betrouwbaarder dan een tevreden gebruiker van de Treffler-machines? Het delen van dit enthousiasme met buren en vrienden zal leiden tot nieuwe klanten. Netwerkers helpen hun ‘klanten’ bij het eerste gebruik van de machine en ze zullen delen in de deals die ze hebben binnengebracht.

Als een Networker bereid is meer verantwoordelijkheid op zich te nemen, kan hij of zij een Promotor worden en ontvangt hiervoor een groter percentage. Een Promotor heeft een afgesproken regio waar hij of zij demo's en voordrachten organiseert over landbouw met Treffler-machines. De Promotor kan ook deelnemen aan een show. Bovendien heeft de Promotor reserveonderdelen beschikbaar voor deze regio.

Dealers
Hoewel Treffler-M @ M zich richt op de samenwerking met boeren, kunnen ook dealers werken met Treffler-machines voor hun klanten. Deze dealers kunnen kiezen tussen het doorsturen van de klant naar Treffler-M @ M en daar een redelijke vergoeding voor ontvangen of optreden als een echte (niet-exclusieve) dealer met een marge die afhankelijk is van afspraken die zijn gemaakt over een blijvende inzet.

Organic Machinery
Sinds de Agritechnica 2019 krijgt Treffler als merk een nieuw imago: Organic Machinery. Niet alleen als eerbetoon aan alle biologische boeren in de wereld die werken aan duurzame landbouw, ook vanwege het belangrijkste kenmerk van de Treffler-machines: ze zijn alle gebaseerd op natuurwetenschap, op gezond verstand, very organic.

Treffler-machines zijn niet exclusief voor biologische boeren, alle boeren die oog en hart hebben voor de natuur inclusief landbouw vinden hun weg naar Treffler-machines.

Regio's
Treffler-M @ M begint met de bestaande M @ M-regio's: Benelux, Kroatië, Griekenland, Groot-Brittannië, Denemarken, VS, Canada. Wanneer nieuwe regio's interesse tonen, zal Treffler-M @ M nieuwe taken overwegen.

Wie heeft de leiding?
Beide bedrijven, Treffler GmbH en Man @ Machine BV hebben een gelijk aandeel in Treffler-M @ M BV. Beide partijen zijn verantwoordelijk voor de acties en de ontwikkeling van Treffler-M @ M. Man @ Machine, Ana en Jos Pelgröm, zullen het dagelijkse werk leiden.

Voor meer informatie: www.manatmachine.com 

Publicatiedatum: