Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Spotlights op koekjesrange van Bio Today

'Ik ben lekker!-campagne' is live

BioToday is één van de drie grote merken van de Smaakspecialist. Good mood food, dat is BioToday. Heerlijke producten die een glimlach op je gezicht toveren. Altijd biologisch, met ingrediënten die geen vraagtekens oproepen en zonder toegevoegde geraffineerde suikers. De nieuwe Ik ben lekker-campagne brengt de populaire 10-pack koekjes van BioToday met een fun-factor grootschalig onder de aandacht. Het kleurrijke campagnebeeld is zowel in het straatbeeld als online niet te missen.

Ik ben lekker!
De BioToday koekjes zijn verkrijgbaar in 6 smaken, waaronder Speculoos, Amandel-citroen en Cranberry-chocolade. Met het kopen van de koekjes maakt de consument ook nog eens een verantwoorde keuze. Zo zijn de koekjes volgepakt met voedingsvezels, zonder geraffineerde suikers en 100% vegan. Met de campagne legt BioToday de nadruk op feel-good en daarmee wordt de consument op een laagdrempelige manier naar een biologisch alternatief getrokken. 

Prominente food influencers delen koekjes uit
Rondom de Ik ben lekker-campagne worden er een 10-tal winacties uitgezet online. Zowel vanuit BioToday als vanuit een aantal bekende food influencers, zoals Laura_super_vood, Zoetrecepten, Lennaomrani en Healthy foodie Manon, worden onder Instagram volgers een jaar lang gratis koekjes verloot. Daarnaast ontvangen ook 25 extra influencers een koekjespakket cadeau voor onder de boom. De winacties worden ondersteund met online display bannering en social advertising. In totaal worden met deze activaties ruim 2 miljoen consumenten online bereikt. Om het campagnebeeld kracht bij te zetten worden er diverse buitenreclames vertoond middels snelwegmasten.

Landelijke Cookie road trip
De BioToday Cookie Road Trip heeft het afgelopen jaar al diverse vooraanstaande evenementen en locaties aangedaan, waaronder Healthy Fest en VeggieWorld. Als afsluiter van dit jaar is de Foodtruck met proef-koekjes te vinden bij de My Jewellery sample sale van 19 tot en met 22 december. Hier worden ruim 4.000 bezoekers en 350.000 online volgers mee bereikt. Ook volgend jaar zal de Cookie Road Trip zijn weg vervolgen naar de leukste evenementen door heel Nederland.

Verkrijgbaar bij 1.850 distributiepunten
Inmiddels is de populaire BioToday koekjesrange bij 1.850 distributiepunten verkrijgbaar in Nederland en België. Neem voor meer informatie over het opnemen van de BioToday koekjes contact op via maarten@desmaakspecialist.nl.

Voor meer informatie: www.biotoday.bio

Publicatiedatum: