Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Uitbreiding salesteam van de Smaakspecialist

De Smaakspecialist heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Het aantal afzetkanalen in Nederland is gestegen. Daarnaast is het assortiment met de merken Smaakt, BioToday en RAW Organic Food inmiddels verkrijgbaar in meer dan 20 landen. De rol die de Smaakspecialist hierbij neemt, is (kennis) partner en inspirator van de klant. Gezamenlijk richten zij, op basis van marktkennis, research en data, de schappen in op basis van het profiel van de klant.
 
Om dit alles in goede banen te leiden, ontwikkelt de organisatie zich. Enerzijds zijn de processen gedegen ingericht, zodat de groei op goede wijze wordt gefaciliteerd. Anderzijds is en blijft samenwerken mensenwerk. Ook op dat vlak zijn veel stappen gezet voor wat betreft de ontwikkeling van het team. Onder andere trade, inkoop en logistiek zijn in 2017 verder versterkt met ervaren professionals binnen de retail. Dat werpt zijn vruchten zichtbaar af.

Om de klant nog beter te bedienen, is nu ook het team Sales verder uitgebreid met de nieuwe collega’s Marieke Bouwmans en Jessica Alderlieste. Marieke Bouwmans vervult vanaf heden de functie van National Accountmanager bij de Smaakspecialist.


 
"Een logische stap om de ambities en missie van de Smaakspecialist waar te maken", aldus Directeur Commercie & Duurzaamheid Maarten de Leng. Het aantal klanten c.q. markten is afgelopen jaar weer gegroeid. Daarnaast is een next step gemaakt met de merken naar de cross-categorie. Dit is met name te danken aan de intensieve samenwerking en constante dialoog met de klant. Dit is en blijft hetgeen waar wij voor staan. Om dit te blijven borgen, is uitbreiding van het team derhalve noodzakelijk waarbij tevens met Marieke jarenlange retail- en productkennis is 'binnengehaald'."
 
Marieke kijkt uit naar haar nieuwe rol binnen de Smaakspecialist: "Ruim 20 jaar heb ik in verschillende rollen binnen de retail gewerkt, waarvan de afgelopen jaren als key-accountmanager bij Nutrition & Sante op het gebied van functionele voeding zoals onder andere afslankproducten, sportvoeding, glutenvrij- en suikerbewust aanbod. Dit geldt ook voor segmenten die aanwezig zijn in de categorie Gezondheid. Mijn kennis en ervaring wil ik nu graag inzetten voor de mooie merken en missie van De Smaakspecialist. Ik heb er alle vertrouwen in dat we deze nog breder kunnen positioneren in de markt omdat ze perfect voorzien in een groeiende consumentenbehoefte. We hebben dan ook een sterk verhaal richting klanten. Ik zie volop kansen voor verdere groei van De Smaakspecialist.”

Ook Jessica is begonnen bij de Smaakspecialist na de afgelopen jaren binnen de sales bij The Greenery te hebben gewerkt: "Ik zoek graag de samenwerking met de retailer op om samen biologische producten optimaal te presenteren binnen de diverse categorieën. Een biologische en verantwoorde levensstijl vind ik erg belangrijk en daarom vind ik het fijn dat ik deel mag uitmaken van een organisatie die dit beschikbaar maakt voor de consument."

Voor meer informatie: info@desmaakspecialist.nl www.desmaakspecialist.nl
Publicatiedatum: