Susanne de Raaij van Biobite Nederland staat dit jaar op de Bio-beurs met haar promo team BioPromotions, een service/dienst van proeverij en event medewerkers met kennis van zaken. Het team heeft naast Biobite tal van merken in haar portfolio. De winnaar van het Favoriete Bio Product 2017 toont op de beurs drie nieuwe smaken, te weten Citroen-Gember, Sinaasappel-Kaneel en Ras el Hanout. Deze smaken kwamen de laatste zes maanden als beste naar voren tijdens een veertigtal proeverijen, events en beurzen, waaronder Happines en Better Event.
"De bezoekers van de Bio-beurs zijn goed geïnformeerd over voeding en gezondheid en daardoor gericht op zoek naar mooie producten. Er komt een goed publiek af op deze beurs. De klanten van biologische winkels en speciaalzaken vragen om een benadering met aandacht. Die kunnen ze van onze medewerkers verwachten", aldus Susanne.
Op de BioBeurs kunnen bezoekers al met een aantal kennismaken, zowel in de stand van Biobite als Kooc. Meerdere bedrijven hebben de weg naar B Promotions gevonden. "Zo hadden we rond en tijdens de kerstdagen een proeverijmarathon georganiseerd met maar liefst vijf merken die allemaal feeling hebben met ons eigen product. Afgestemd op de eetmomenten, waar een koek van Biobite bij past. Bijvoorbeeld in combinatie met thee van Numi of Yogi, yoghurt van Abbot Kinney's, TerraSana's amandel- en hazelnootpasta en de Humus van Florentin op de borrelplank, samen met kaas en een Biobite in plaats van vijgenbrood", besluit Susanne. Van Biobite zijn nog diverse andere producten op de markt, zoals een energybar op basis van boekweit.
Voor meer informatie: