Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bio-gehalte prominenter op nieuwe etiketten Budels

"Geitenwollensokkensfeer van natuurvoedingswinkels is verleden tijd"

De biologische bieren van Budels zijn optisch nauwelijks te onderscheiden van de reguliere bieren. Een bewuste keuze, vertelt Carine Arts in een portret over de traditionele familiebrouwerij in NRC Handelsblad. Dit portret is de laatste in een reeks van een uit 5 artikelen bestaande zomerserie over duurzame pioniers. De terughoudendheid heeft volgens haar met een vooroordeel te maken. Opzichtige communicatie over het bio-gehalte schrok een breder publiek af. Toen ze kozen voor meer terughoudendheid vertaalde zich dat in betere verkoopcijfers. Carine geeft aan dat het nu tijd is om weer duidelijker met het bio-gehalte naar buiten te gaan treden. "We gaan onze etiketten opnieuw aanpassen. De geitenwollensokkensfeer van de natuurvoedingswinkels is verleden tijd. Kijk eens hoe hip en modern de winkels van Marqt en Ekoplaza zijn."

Voor meer informatie: www.budels.nl

Klik hier om het volledige artikel te lezen.
 
Bron: NRC Handelsblad
Publicatiedatum: