
De drankengroothandel streeft er naar om zoveel mogelijk producten biologisch aan te bieden en levert momenteel veel aan foodservice, waaronder veel koffiecorners. "We krijgen dagelijks aanvragen van nieuwe klanten. Veel van hen willen zich from scratch profileren met kwaliteitsproducten. Dat vinden ze niet bij de grote namen. Royal Club en Schweppes mogen dan wel de smaak van gember hebben, in het biologische Naturfrisk zit er ook daadwerkelijk gember in. Het kwaliteitsverschil is gewoon heel groot. Men is bewust op zoek naar natuurlijke producten. Dat zit in het product zelf, niet in de marketing eromheen", besluit Jelle.
Hij verwacht dat de groei in het hele drankenassortiment de komende jaren zal doorzetten. Ook ziet Jelle dat natuurlijke zoetstoffen in dranken bezig zijn aan een opmars. Niet in suikervervangers pur sang, zoals stevia, maar in kruiden en specerijen met een uitgesproken zoete smaak, waarbij het gebruik van suiker gereduceerd of volledig uitgebannen kan worden.
Voor meer informatie:
jelle@jetdrinks.nl
www.jetdrinks.nl