Migros introduceert bio-babyvoeding van Alnatura
Eén van de Alnatura-babyvoedingproducten uit het assortiment van Migros.
'Perfecte ouders koken zelf', verkondigt een reclameposter van het bio-merk Alnatura, waarvan de levensmiddelen bij Migros aan worden geboden. 'Bijna perfect is voldoende', staat er veelbelovend in iets kleinere letters bij het product waar reclame voor gemaakt wordt. Ook al klinkt de boodschap licht ironisch en wordt deze met een knipoog gebracht, er zit een serieuze behoefte van veel ouders achter. Want iets meer dan de helft van alle ouders met kleine kinderen heeft soms een slecht geweten wat betreft de voeding van hun kinderen, zo blijkt uit een representatief onderzoek onder 1000 personen in Zwitserland, uitgevoerd door het LINK Instituut in opdracht van Migros. Want één op de vijf ouders met kleine kinderen heeft soms een gebrek aan ideeën voor een goede en evenwichtige voeding van kinderen en circa één vierde klaagt over te weinig tijd. Zo komt er bij bijna de helft minstens één keer per week een kant-en-klaar product op tafel. Bijna alle ouders (91 procent) zijn bovendien van mening dat het belangrijk is om op de voeding van hun kinderen te letten als goede moeder of vader. Met de introductie van het Alnatura assortiment voor baby's en kleine kinderen, bestaande uit waardevolle levensmiddelen van de hoogste bio-kwaliteit, helpt Migros ouders dus om 'bijna perfect' te zijn.
Klik hier voor meer informatie.