
Jeroen kwam via zijn werk voor The Superfood Company gevriesdroogd fruit tegen. "Ik vond dit meteen interessant voor kinderen, omdat het de voedingswaarde van normaal fruit heeft, terwijl het een stuk makkelijker te eten is. Ik ben zelf vader van vier kleine kinderen en heb een bestaand merk thuis aan hen geïntroduceerd. Ze vonden het heerlijk. Mijn vrouw merkte echter op dat de inhoud van die zakken te groot was. Ze gingen nooit op. Daarom heb ik besloten om McFruities te maken. Het is een merk met een sterke knipoog naar kinderen, door middel van het leuke aapje Banana Joe. Met een inhoud die net genoeg is waardoor je ze in één keer kunt 'opsnoepen'."

Hij geeft aan dat de fruitsnacks ideaal zijn als 'on-the-go'-snack. "Het is een heerlijke manier om de dagelijkse fruitinname van het hele gezin te verhogen. De handige kleine verpakkingen en porties zorgen ervoor dat gezond fruit snacken nog nooit zo makkelijk en handig was." Er zijn zes verschillende McFruities: aardbei, perzik, ananas, banaan, kiwi en appel.
McFruities bevat 55 calorieën of minder en is daarmee volgens Jeroen de perfecte keuze voor iedereen die op zoek is naar gezonde alternatieven voor de traditionele snacks.

De 'launching partner' van The Superfood Company is Jumbo Supermarkten, waar McFruities vanaf vandaag (1 september 2014) in het reformschap ligt.
Voor meer informatie:
Jeroen Sluiter
The Superfood Company
Buitenrustlaan 14
2012 BM Haarlem
06 26168951
[email protected]
www.thesuperfoodcompany.com