Clipper Tea start met opvallende samplingtour

Vandaag (vrijdag 13 december) start Clipper Tea een samplingtour door Nederland, als onderdeel van de introductiecampagne. Door met een Engelse dubbeldekker langs marktpleinen en winkelstraten in Nederland te trekken, laat Clipper consumenten kennis maken met de natuurlijke, biologische en fairtrade thee. Clipper kenmerkt zich door de pure smaak en alleen door consumenten de thee te laten proeven, kan deze boodschap goed worden overgebracht. De sampling tour loopt van 13 december 2014 tot en met 15 januari 2014 en trekt langs steden als Amsterdam, Utrecht, Delft, Leiden, Apeldoorn, Enschede, Eindhoven, Zwolle, Nijmegen, Arnhem, Hoofddorp en Lelystad.


Over Clipper Tea

Clipper is een Engels theemerk dat sinds kort verkrijgbaar is in Nederland. Clipper staat voor natural, fair & delicious. Het zijn verrassende blends die zijn gemaakt van de beste biologische ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen en thee afkomstig van Fairtrade plantages in Afrika en Azië. De producten worden geroemd om de natuurlijke ingrediënten en volle smaak. De inspanningen van Clipper om de beste kwaliteit thee te produceren werden de afgelopen jaren dan ook beloond met het winnen van 44 Engelse Great Taste Awards. Clipper is in diverse smaken verkrijgbaar bij Albert Heijn en in natuurvoedingswinkels.



Neem voor meer informatie contact op met: Cleome van den Berg (brand manager Clipper Tea), Wessanen Benelux.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven