Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

"We zijn beloond voor onze keuze om altijd voor kwaliteit te gaan"

Natudis krijgt eervolle vermelding voor maar liefst 3 biologische wijnen

Eind vorige week is bekend geworden dat Natudis maar liefst 3 wijnen in haar assortiment heeft, die de vermelding 'Beste Biologische Wijn' hebben gekregen. Deze eervolle titel is uitgereikt door wijnexperts die de Podium Omfietswijngids 2014 samenstellen.

Het was al korte tijd bekend, dat Natudis dit jaar maar liefst 25 wijnen in haar assortiment had die werden uitgeroepen tot omfietswijnen in eerder genoemde gids. Maar dat er ook nog 3 winnaars zouden komen, is een pluim op de visie dat Natudis staat voor goed, eerlijk en biologisch eten en drinken.

Een beloning voor het beleid

Petra van der Linden (algemeen directeur Natudis): "Goede wijn behoeft geen krans, dat weten we al een hele tijd. Maar deze beloning, een assortiment met 25 omfietswijnen en 3 winnaars 'beste biologische wijn in hun categorie', dat is meer dan waar je van kunt dromen. Je weet dat je een deskundig team van categorie managers hebt, maar dat de experts dat bevestigen dat is fantastisch."

Natudis gelooft dat een gezonde aarde de basis is voor goede voeding. Daarom hanteert Natudis strenge eisen bij haar leveranciersselectie en doet de organisatie hieraan geen concessies. Natudis kiest voor goede kwaliteiten voor het hele assortiment. Dat is de basis voor het inkoopbeleid, maar ook de basis van het vertrouwen dat de klanten aan Natudis geven.

De winnende wijnen 2014 zijn:

Beste biologische witte wijn: Parra La Meseta Airén Sauvignon blanc 2012
Beste biologische rode wijn: Domaine Emile et Rose Les 5 Seaux 2012
Beste mousserende wijn: Azimut Cava brut nature


Terug naar de roots

In 2013 zijn de eerste stappen, samen met ondernemers, gezet in de herpositionering van de groothandel Natudis en de Retail keten Natuurwinkel. Dit heeft geresulteerd in een visie en een bijhorende uitstraling die de komende jaren grote aantrekkingskracht zal hebben op consumenten en ondernemers. De eerste resultaten zijn al zichtbaar. Behalve nieuwe Natuurwinkels die worden geopend, is de uitstraling van de formule vernieuwd en wordt het assortimentsaanbod steeds krachtiger.

Natudis en de Natuurwinkel gaan terug naar haar roots, maar doen dit binnen de context van deze tijd.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven