Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
De Leckere introduceert nieuwe huisstijl
De Leckere heeft haar huisstijl aangepast om beter aan te sluiten bij zijn huidige identiteit; een eigentijdse brouwerij die onderscheidende, karakteristieke en vooral Leckere bieren, voor de hedendaagse genieter, met passie brouwt. De aanpassingen beperken zich niet tot de etiketten, maar gaan veel verder. Zie hiervoor deze afbeeldingen.
Voor de totstandkoming van de nieuw huisstijl heeft De Leckere samengewerkt met merkstrategie bureau The Terrace (www.theterrace.nl) en wereldspeler op het gebied van biervormgeving Brand Candies (www.brandcandies.com).
Achtergrond
Brouwerij De Leckere is een moderne, onafhankelijke Nederlandse speciaal bierbrouwerij, in 1997 opgericht in Utrecht. Onze brouwers brouwen met passie voor de hedendaagse genieter. Onze speciaal bieren en pilsener vindt u in toenemende mate in de horeca en retail, waar ze worden aangeboden in fust (tap), fles of longneck.