Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

De Leckere introduceert nieuwe huisstijl

De Leckere heeft haar huisstijl aangepast om beter aan te sluiten bij zijn huidige identiteit; een eigentijdse brouwerij die onderscheidende, karakteristieke en vooral Leckere bieren, voor de hedendaagse genieter, met passie brouwt. De aanpassingen beperken zich niet tot de etiketten, maar gaan veel verder. Zie hiervoor deze afbeeldingen.

Om deze nieuwe huisstijl onder de aandacht te brengen, sponsort De Leckere de nieuwe tentoonstelling 'CHEERS' cafémuziek uit de roaring twenties in Museum SpeelKlok. De Leckere consumenten kunnen met 50% korting de tentoonstelling bezoeken en intekenen voor speciale bierproeverijen. Meer informatie hierover en over de expositie CHEERS! vind je op, www.museumspeelklok.nl.



Voor de totstandkoming van de nieuw huisstijl heeft De Leckere samengewerkt met merkstrategie bureau The Terrace (www.theterrace.nl) en wereldspeler op het gebied van biervormgeving Brand Candies (www.brandcandies.com).

Achtergrond

Brouwerij De Leckere is een moderne, onafhankelijke Nederlandse speciaal bierbrouwerij, in 1997 opgericht in Utrecht. Onze brouwers brouwen met passie voor de hedendaagse genieter. Onze speciaal bieren en pilsener vindt u in toenemende mate in de horeca en retail, waar ze worden aangeboden in fust (tap), fles of longneck.
Publicatiedatum: