"Het is voor de winkeliers leuk om naast korting ook wat extra's bij de repen te kunnen geven. En voor henzelf zit er ook een mooi voordeel aan vast omdat ze korting krijgen op de bestelling", vertelt Ernesto van Lovechock. Hij geeft aan dat de winkelier bij het pakketje ook twee winkelposters aangeleverd krijgt (A3- en A4-formaat). Daarmee kan de actie in de winkel gepromoot worden. "Veel winkeliers zetten onze repen op de toonbank neer en leggen wat over het product uit. Zo komen steeds meer mensen met rauwe chocolade in contact en veel komen er voor terug."

Ernesto vertelt dat Lovechock onlangs een geslaagde actie geïnitieerd heeft samen met Yogi Tea. "Ik verwacht dat we in de toekomst vaker een dergelijke gezamenlijke actie op gaan zetten, misschien ook met andere partijen."
Nieuwe smaak
Het afgelopen jaar heeft Lovechock twee nieuwe smaken geïntroduceerd: Mulberry/Vanilla en Pineapple/Inca. Ernesto kan verklappen dat de chocoladeproducent nu bezig is met de ontwikkeling van een nieuwe variant. Deze komt waarschijnlijk in september op de markt. "We hebben de nieuwe reep al door wat klanten laten proeven. De eerste reacties zijn erg positief."Groothandels die meewerken aan de Moederdagactie zijn: De Nieuwe Band, Odin, Naproz, Natudis en Udea. Maar u kunt ook direct bij Lovechock bestellen.
Voor meer informatie: 020 8203459, info@lovechock.com, www.lovechock.nl