Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

The Superfood Company nu distributeur van Planet BIO-producten

The Superfood Company (TSC) is een partnerschap aangegaan met Planet BIO. Zij leveren honderd procent natuurlijke superfoods die sinds oktober als eerste verkrijgbaar zijn in de EkoPlaza's.

Specialisatie retail

The Superfood Company is gespecialiseerd in het aanbieden van de hoogste kwaliteit superfood supplementen en bedient daarmee de sterk groeiende groep consumenten die bewust omgaat met zijn gezondheid. Door zich te richten op supermarkten en gezondheidswinkels waar de meeste consumenten wekelijks komen, onderscheidt TSC zich van de wildgroei aan online aanbieders van voedingssupplementen.

Planet BIO

Planet BIO onderscheidt zich door een compleet superfoods assortiment aan te bieden dat puur biologisch geteeld en gecertificeerd is. Jeroen Sluiter, oprichter van TSC: "Planet BIO investeert daarnaast in het bewust maken van boeren van het belang van verantwoord maatschappelijk en ecologisch ondernemerschap, zowel ten opzichte van hun werknemers als de natuur. Mede hierdoor zijn zij in staat een breed assortiment van honderd procent biologische en vooral eerlijke superfoods van de allerhoogste kwaliteit te bieden." Alle producten worden gepresenteerd in gebruiksvriendelijke, moderne en ecologisch verantwoorde verpakkingen.


Toenemende gezondheidsbehoefte

De gemiddelde leeftijd in Europa zal tot 2060 stijgen van 40 naar 48 jaar, wat een toenemende gezondheidsbehoefte teweeg brengt. Met name onder de bevolking boven de veertig jaar is er een groeiend besef over het belang van gezonde voeding. Hierdoor neemt de vraag toe naar hoogwaardige (biologische) producten die de gezondheid, ook preventief, langdurig ondersteunen. Sluiter: "Wij zien de toenemende vraag als een mooie uitdaging en zouden al blij zijn als consumenten slechts twintig procent van hun voeding laten bestaan uit superfoods. Het zou ons niet verbazen als de gezondheid daarmee met tachtig procent verbetert."

Voor meer informatie:

Jeroen Sluiter
Algemeen directeur The Superfood Company
06 26168951
[email protected]
www.thesuperfoodcompany.com
Publicatiedatum: