Bioland heeft afgelopen vrijdag zijn nieuwe logo gepresenteerd. "De vier zijden van het logo staan voor het creëren van een duurzame cyclus. Kwaliteit en het milieu staan voorop, evenals eerlijke prijzen. In plaats van alleen rekening te houden met de afzonderlijke aspecten van een duurzaam ecologisch-economische systeem, houdt de vereniging het hele systeem voor ogen", aldus de organisatie in een persbericht.
Bioland behoort met een ondersteunde naamsbekendheid van 80 procent tot de bekendste bio-labels van Duitsland. Er zijn inmiddels al 5200 bedrijven aangesloten.
Dit is het oude logo:
En zo ziet het nieuwe logo eruit:
Bioland-logo in een nieuw jasje gestoken
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-12-06 Zwitserse bio-groententeler neemt nieuw pakstation in gebruik
- 2023-12-06 Vandersterre en Landgoed Mariënwaerdt slaan handen ineen
- 2023-12-04 Samenwerking met lokale bedrijven resulteert in zingevende dagbesteding
- 2023-12-01 Nieuwe directeur-generaal Agro bij LNV aangesteld
- 2023-12-01 Healthy Food Coalition van start
- 2023-11-30 "Met 100 procent biogas konden we het grootste deel van onze logistieke emissies besparen"
- 2023-11-29 Nieuw faillissement in Hartmanzaak na streep door verkoop in 2017
- 2023-11-29 "Voor veel klanten op de verre bestemmingen verzorgen wij het totaalassortiment"
- 2023-11-28 Grasdrogerij Groenvoer Opeinde is gestopt
- 2023-11-28 LTO start benoemingsprocedure voor nieuwe voorzitter
- 2023-11-28 Slim biologische zaden inkopen
- 2023-11-27 Frigo opent multimodaal koel- en vrieshuis in Moerdijk
- 2023-11-27 Ekoto, Mama's Maaltijden en Tommy Tomato verkozen tot Foodhelden van 2023
- 2023-11-23 Jubileum Crown of Holland: 10 jaar toewijding aan biologische cacaoverwerking
- 2023-11-22 Piet Pannekeet laat JASA met een gerust hart achter
- 2023-11-22 Henk Smith is nieuwe vicevoorzitter BoerenNatuur