Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Fagioli Piccoli': bonen in een kleiner formaat blik

La Bio Idea presenteert 'Fagioli Piccoli': bonen in een kleiner formaat blik (200 gram). De range bestaat uit twee hardlopers: kikkererwten en rode kidneybonen, alsook een nieuwe peulvrucht – perfect voor salades – Beluga linzen.

Dit zijn de eerste items in het nieuwe, verjongde design van La Bio Idea: eigentijds, authentiek en trouw aan de Siciliaanse roots van het merk.

I benefici (de voordelen)
Naast het vernieuwde uiterlijk van de range, brengen deze items in 200 grams formaat een aantal voordelen met zich mee.

  • Het kleinere formaat helpt voedselverspilling tegen te gaan door het concept 'koop alleen wat je nodig hebt' te promoten. Wist je dat huishoudens in Europa verantwoordelijk zijn voor 55% van alle voedselverspilling?
  • Dit formaat is vooral gunstig voor kleinere huishoudens. Ongeveer 60% van de huishoudens in Europa bestaat uit slechts 1 of 2 personen.
  • Bonen zijn zeer voedzaam, betaalbaar, gemakkelijk en zitten vol plantaardige eiwitten en vezels.
  • Bonen zijn ontzettend veelzijdig en kunnen worden gebruikt in allerlei gerechten zoals salades, stoofschotels, soepen, spreads en nog veel meer.

La Bio Idea relaunch
Het merk La Bio Idea vindt haar oorsprong op het eiland Sicilië. Geïnspireerd door het rijke erfgoed en de Italiaanse familietradities. La Bio Idea omarmt de wereld van de hedendaagse Italiaanse keuken en zet zich tegelijkertijd in voor het bevorderen van de synergie tussen de agrarische cultuur (land, productie, product) en de familiecultuur (hoe het wordt gemaakt). Dit gebeurt in samenwerking met de Italiaanse families die dagelijks met toewijding werken aan de producten van La Bio Idea.

Het nieuwe logo en de verpakkingen zijn een eerbetoon aan Siciliaanse tegels, en weerspiegelen authenticiteit, warmte en karakter. Het assortiment stroomt gedurende 2024 geleidelijk in nieuw design in.

Klik hier voor meer informatie.

Publicatiedatum: