Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Het kan nog net: Nomineer nu voor de SBI Vakprijzen 2023

Op 23 maart 2023 worden tijdens een feestelijk lanceringsprogramma de resultaten van de zevende editie van de Nederlandse Sustainable Brand Index bekendgemaakt. Het programma vindt na 3 coronajaren weer fysiek plaats in Amsterdam. Vanaf dit jaar is besloten door de vakjury dat er genomineerd kan worden in drie verschillende categorieën, te weten partnerships, innovaties en campagnes/communicatie. De vakprijzen c.q. awards voor beste innovatie, beste campagne en beste partnership staan los van de SBI industrie awards die op 23 maart 2023 in Amsterdam worden uitgereikt.

Nomineren, hoe werkt het?
Nominaties kunnen bestaan uit een initiatief, campagne of product dat in het afgelopen jaar (2022-2023) is gelanceerd. Houd er rekening mee dat initiatieven die nog gepland staan om in de toekomst (na maart 2023) te worden gelanceerd, niet dit jaar kunnen worden genomineerd. Nominaties worden systematisch geëvalueerd op basis van een reeks criteria. De criteria voor 2023 zijn:

Innovatie - test het initiatief iets nieuws en/of daagt het bestaande normen uit binnen de sector waarin het zich begeeft?
Betrokkenheid - creëert het initiatief consumentenbetrokkenheid en/of stimuleert het een duurzamer gedrag?
Impact - heeft het initiatief het potentieel om blijvende positieve verandering teweeg te brengen?
Creativiteit - onderscheidt het initiatief zich door zijn creatieve uitvoering - bijvoorbeeld ontwerp, branding of communicatie

Sustainable Brand Index is Europa's grootste merkenonderzoek op het gebied van sustainability: 1600 merken worden onder de loep genomen uit meer dan 35 industrieën, 80.000 consumenten worden ondervraagd uit 8 verschillende landen.

De studie is gebaseerd op zeer gedetailleerd onderzoek onder consumenten en laat zien hoe merken gepercipieerd worden op duurzaamheidsgebied.

Klik hier om je nominatie in te sturen.

Publicatiedatum: