Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Helen Kranstauber, Food Cabinet:

"Biologisch wordt de logische keuze"

Wat zijn de trends op het gebied van food die het komende jaar echt de kop gaan opsteken? Helen Kranstauber van campagnebureau Food Cabinet neemt in een blog een 'deep dive' in alle food-ontwikkelingen en campagnes van 2021, en blikt vooruit naar de trends voor het komende jaar. Daarbij noemt ze vanuit de samenwerking met Bionext ook biologisch als trend (Biologisch wordt de logische keuze). Ze verwacht dat we in de komende jaren steeds meer stappen gaan nemen naar een groter aandeel biologisch. "Eerder dit jaar werden er door de Tweede Kamer al vier moties aangenomen ter bevordering van de biologische landbouw en voeding, en ook bedrijven gaan biologisch als een steeds logischere keuze zien." 

Klik hier om de gehele blog te lezen.

Publicatiedatum: