Valentijnsdag staat weer voor de deur en verliefde mensen denken al aan mogelijke geschenkjes waarmee ze hun geliefde een lach op het gezicht kunnen toveren. En wie zei ook alweer dat Valentijn alleen met aardbeien gevierd kan worden?
"Wij stellen citrus voor als cadeautje om uiting te geven aan de liefde", zegt Manuel Peris, commercieel manager van Agribio Terra Organic. Dit Spaanse bedrijf dat gespecialiseerd is in de teelt en afzet van biologisch citrus, lanceert een speciale lijn voorzien van een Valentijns-laserlabel.
In het ontwerp wordt het traditionele hart gecombineerd met het woord Bio. “Bij de losse verkoop proberen we het conventionele fruit te onderscheiden van het biologische product. Veel supermarktketens vinden dat je bio-fruit moet verpakken om het te onderscheiden van ander fruit en vooral als het om iets speciaals gaat, zoals bijvoorbeeld een promotie bij een feest. Maar met Natural Branding hebben we een oplossing voorhanden om de verpakkingskosten te drukken en het plastic afval te verminderen. Door deze techniek gaat de kwaliteit of levensduur van het fruit er niet op achteruit en wordt het ineens een heel aantrekkelijk product voor de klant”.
"Een laseretiket op citrus voor Valentijnsdag is vrij nieuw en we zijn er zeker van dat het de aandacht van de consument zal trekken", benadrukt Manuel Peris.
Voor meer informatie:
Manuel Peris
Agribio Terra Organic
Polígono Industrial La Coma
C/ 12, nº 54
Tel: +34 961 232 646
manuel.peris@agribio-organic.com
www.agribioterraorganic.com