Nieuwste commercial 'Bio Lekker voor je'-campagne moet miljoenen mensen bereiken

Vandaag lanceert Bionext de nieuwste commercial van de 'Bio Lekker voor je'-campagne. Paula Nijman (projectleider Bio Lekker voor je bij Bionext): "Met deze commercial willen we zoveel mogelijk consumenten ervan bewust maken dat juist nu de tijd is om te kiezen voor biologische producten. De huidige situatie laat ons zien dat steeds meer consumenten open staan voor meer lokale, gezonde en bewuste keuzes. Biologische producten sluiten perfect aan bij deze behoefte."

De commercial zal een maand lang te zien zijn op YouTube, Facebook en Instagram. Paula: "We verwachten dat we hiermee ruim 3 miljoen mensen gaan bereiken. Bovendien zijn er, aanvullend op deze commercial, ook nog een week lang 8 enorme elektronische billboards te zien langs de snelweg. Hiermee verwachten we nog eens 1,5 a 2 miljoen mensen te bereiken. Nederland kan de komende weken niet meer om biologisch, het Europese biologisch keurmerk en de Bio lekker voor je campagne heen!"

Bekijk de commercial hier. Bionext roep iedereen oproepen om de link op social media te delen en zo bij te dragen aan de herkenbaarheid van biologisch en het keurmerk.

De 3-jarige, door de EU-gefinancierde, campagne 'Bio lekker voor je' laat zien hoe biologisch binnen een duurzame en bewuste lifestyle past met als doel de keuze hiervoor nog vanzelfsprekender maken. Biologische producten herken je eenvoudig aan het Europees biologisch keurmerk (het groene 'blaadje'). Volg de campagne op Facebook en Instagram of kijk voor meer informatie op deze website


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven