Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Merk wil rebelse karakter weer gaan tonen
"Ecover heeft te veel ingezet op lichtgroene consument"
Ecover komt met een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. Hiermee wil het merk groei realiseren in categorieën die onder druk staan. Steven Van Den Ouweland, 'head of marketing' bij People Against Dirty, het bedrijf boven het merk Ecover, erkent dat ze in de voorbije jaren iets te veel ingezet hebben op de 'lichtgroene consument'. "Ecover werd meer mainstream en verloor zo een beetje van zijn pioniersgeest van zijn rebelse karakter uit de beginperiode", aldus Steven. Hij geeft aan dat Ecover nu opnieuw aansluiting zoekt bij dat rebelse karakter van toen. Ook is de marketeer van mening dat Ecover na de overname door SC Johnson zijn eigenheid heeft kunnen behouden. De nieuwe afwasmiddelfles die gemaakt is van 100% gerecycleerd plastic én 100% recycleerbaar is, is volgens het merk een 'Clean World Revolution'. Klik hier voor het volledige artikel.