Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Presentatie True Cost of Food-initiatief op Bio-beurs

Op 21 en 22 januari op de Bio-beurs lanceert Nature & More het True Cost of Food initiatief in Nederland. Een week eerder werd de campagne al in Berlijn gelanceerd. Volgens Nature & More moeten voedselprijzen de ware kosten van voedselproductie weergeven, inclusief verborgen sociale en milieukosten. Consumenten hebben recht op deze informatie. Nature & More gaat daarom consumenten het voordeel van biologische ten opzichte van gangbare producten tonen op de winkelvloer. De cijfers van de campagne zijn gebaseerd op onderzoeksrapporten van de FAO.



Schapkaartje.

Nature & More nodigt u uit om langs te komen bij de stand op de Bio-beurs, D-169, om meer over de True Cost of Food te weten te komen. Volkert Engelsman, CEO van Eosta en initiator van de campagne, zal beschikbaar zijn voor gesprekken en interviews. Ook Felix Prinz zu Löwenstein, voorzitter van de Duitse federatie van biologische producenten BÖLW, zal beschikbaar zijn voor interviews. Naast de True Cost of Food heeft Nature & More nieuwtjes over productinnovaties zoals de nieuwe suikerrietverpakking voor vanille en citroengras, de 'Taste Wonder Bar' en de 'Tropical Wonder Bar'!
Publicatiedatum: