Biobim pappen vernieuwd
Joannusmolen, producent van hét biologische babyvoedingsmerk Biobim, introduceert haar vernieuwde assortiment pappen. Binnen de categorie baby- en kindervoeding maakt de marktleider een grote stap vooruit. De verpakkingen zijn gerestyled op basis van de intrinsieke waarden van het merk, waar een nieuwe eigentijdse, frisse en vrolijke huisstijl voor is ontworpen. Binnen de vernieuwde lijn zijn 6 vertrouwde varianten opgenomen, weliswaar onder een nieuwe naam én met verbeterde receptuur. Daarnaast zijn nieuwe varianten toegevoegd.
De papjes zijn ingedeeld in een nieuwe indeling van leeftijdsfasen bij Biobim (0+, 4+, 6+ en 12+ maanden). Binnen deze leeftijdsfasen kan de consument variëren met diverse producten zodat kinderen stapsgewijs nieuwe smaken en texturen kunnen ontdekken.
Joannusmolen biedt schapkaartjes (wobblers) aan ter ondersteuning van de winkelcommunicatie. Deze zijn aan te vragen bij Daphne Boom via [email protected].
Het schapkaartje.
Kijk voor meer informatie op deze website.