
Voorzitter Harald Oltheten (links) en de nieuwe directeur Hein Wolff onthullen het nieuwe logo van Nautilus Organic.
Hein geeft aan heel bewust gereageerd te hebben op de vacature voor directeur van Nautilus. "Ik heb er erg veel zin in om gericht met deze groep mensen de coöperatie Nautilus Organic naar een hoger plan te tillen. We gaan Nautilus Organic klaar maken voor de toekomst, door nog meer marktgericht te gaan denken." Begin augustus gaat Hein echt aan de slag, tot die tijd zal hij de telers en de organisatie beter leren kennen.

Het nieuwe logo.
Hij was voorheen werkzaam bij onder meer FresQ en Harvest House en heeft het afgelopen jaar als zelfstandige gewerkt. "Ik heb in mijn vorige functies al de nodige ervaring opgedaan in een coöperatie. Het leuke is dat ik in deze functie weer met andere regels te maken ga krijgen en de filosofie achter de teelt verschilt natuurlijk met de reguliere sector. Naar mijn mening zijn de bio-telers nog meer gedreven. Ook zal ik bij Nautilus Organic te maken krijgen met een heel breed palet aan producten." Op dit moment bestaat de coöperatie uit 38 leden. Hein: "Tussen hen heerst enorme saamhorigheid, dat proef ik nu al."

Fons Verbeek, Barry Raadschelders, Frank de Koning, Jan Sweere, Harald Oltheten, Hein Wolff, Niek Vedelaar, Ellen Peeters, Rob Verduijn.
Jan Sweere, directeur a.i. van Nautilus Organic, geeft aan heel tevreden te zijn over de aanstelling van Hein. "Wij denken dat we met hem het lot uit de loterij in handen hebben. Hij past bij onze ambities en heeft de nodige ervaring met GMO, teelt en in de handel."
In het logo is niet alleen de slogan aangepast, ook het herkenbare Nautilus Organic-slakkenhuis is gemoderniseerd. "We hebben er daarnaast bewust voor gekozen om productfoto's bij het logo te plaatsen. Hierdoor is meteen te zien welke producten we hebben en wat we precies doen", aldus Jan.
Voor meer informatie: jsweere@nautilusorganic.nl, www.nautilusorganic.nl