Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Marketeers zetten in op reclame via sociale media

Salesforce heeft 5.000 marketeers ondervraagd over hun reclamebudget voor 2015 en heeft ontdekt dat 70% van de bedrijven meer wilt investeren in reclame op sociale media kanalen zoals Facebook en Twitter.

70% van de bedrijven wil ook investeren in organische sociale of inhoudsmarketing, wat betekent dat gebruikers actief iets met de reclame doen of deze delen. 67% van de bedrijven zal investeren in het traceren van mobiele data gebruiken 66% in nieuwe applicaties. 38% van de geïnterviewden willen hun marketing strategie veranderen van conventioneel naar digitaal.
Publicatiedatum: