De Puur Restaurant Week streeft naar meer eerlijke producten in de horeca: biologisch, Fairtrade en duurzame vis. Een nieuwe sponsorovereenkomst tussen dit initiatief en Deli XL is volgens algemeen directeur Dick Slootweg een logische keuze voor zijn bedrijf. Vorig jaar werd namelijk een 'verantwoord assortiment' bij de groothandel geïntroduceerd. Ook is er een classificatiesysteem voor leveranciers in het leven geroepen.
Ondersteuning campagne
De Puur Restaurant Week is van 22 tot en met 28 oktober 2012. De oproep aan deelnemende restaurants is om een 'Puur Menu' op de kaart te zetten. Jeannette van Mullem, initiatiefnemer is blij met Deli XL als partner. "Daardoor kunnen wij een actieve wervingscampagne voeren in de horeca."Foodservice Fair
Deli XL roept haar klantrelaties op deel te nemen aan de campagne. De Puur Restaurant Week zal ook met een wervingsstand aanwezig zijn op de Deli XL Foodservice Fair 2012 van 10 tot en met 12 september in de Americahal in Apeldoorn.Bron: Out of home shops