Biologische tomatenteler Fons Verbeek was afgelopen vrijdag 25 november te bewonderen op de Duitse televisie, op WDR, samen met Eosta accountmanager Edwin Wolf. Het programma Hier und Heute belichtte in een reportage over biologische voeding hoe de biologische sector in de afgelopen tien jaar is geprofessionaliseerd en geïnternationaliseerd. Het bedrijf van Fons Verbeek wordt in beeld gebracht als een grootschalig ogend bedrijf, waar toch met hart en ziel in de volle grond wordt geteeld.
De online link naar het programma 'Hier und Heute' van afgelopen vrijdag is hier te vinden. De opvallende Nature & More dozen met tomaten zijn te zien op 2:35 en Fons komt in beeld vanaf 4:40.
Nature & More is het 'trace&tell'-merk van Eosta, Europees marktleider in biologische en fairtrade groente en fruit. Via het model van de duurzaamheidsbloem worden negen ecologische en sociale aspecten van duurzaamheid in kaart gebracht en gecommuniceerd. Het bedrijf van Fons Verbeek en zijn broers is met code 166 te vinden op www.natureandmore.com.
Abonneren
Vacatures
Professioneel, grootschalig én met hart en ziel
Nature & More bio-tomatenteler Fons Verbeek op Duitse televisie
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-22 Moestuinconcept onder glas groeit: bio-tomatenkwekerij omgebouwd
- 2023-09-22 "1 op de 4 mensen die gezond eet, verpest het met verkeerde tussendoortjes"
- 2023-09-22 Vraag naar biologische Libanese appelen en noten hoger dan aanbod
- 2023-09-21 Draag een boer aan voor de Gouden Leeuwerik 2023
- 2023-09-20 "Consument selectiever in kopen gesneden groenten en fruit"
- 2023-09-20 "Er is in Vlaanderen zeker nog potentieel voor duurzame en biologische foodboxen"
- 2023-09-20 Nieuwe versie eliminatiescenario ToBRFV in biologische teelt
- 2023-09-19 "Osteen mango’s zijn bijna op"
- 2023-09-19 "Bijna elk Oekraïens gezin op het platteland heeft wel enkele Juglans Regia bomen in de tuin staan"
- 2023-09-18 "Zonnepanelen op waterbassin is zinnig gebruik van de ruimte"
- 2023-09-18 Ruim 1 op de 3 Nederlandse volwassenen wil gezonder eten
- 2023-09-18 Ekovrienden mogen een kijkje nemen in de boomgaard van Maaike Bischot
- 2023-09-15 Petitie 'Red de Nederlandse appel' gestart
- 2023-09-15 "Biologisch loont, maar afzet is grootste uitdaging"
- 2023-09-15 "Geen overvloed, maar tekort aan blauwe bessen"
- 2023-09-15 Nieuwe lijn vers gesneden kruiden onder Vitalicious BIO-Organic label
- 2023-09-14 Dit zijn de highlights van de Open Field Demo Organic
- 2023-09-14 Bijzondere temperatuurschommelingen vragen om meer flexibiliteit binnen de keten
- 2023-09-14 "Vanaf 1 oktober gaat het eerste halffabricaat van halve en blokjes Hokkaido wintersquash-pompoen met schil de deur uit"
- 2023-09-13 "Snijderijen en horecagroothandels pakken Violetti goed op, alleen Nederlandse retail hapt nog niet toe"