Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Seepje wil impact vergroten door landenpalet verder uit te breiden

"Ander geurspectrum waarmee we weer nieuwe consumenten kunnen aanspreken"

Tholen - Seepje lanceert een nieuwe handzeep-geur. De handzeep in de geur 'Eikenmos en Basilicum' is vanaf nu via de Seepje-webshop en Albert Heijn verkrijgbaar. "De geur is echt anders dan wat er van Seepje al op het schap staat; met deze verfrissende geur begeef je je zo, hop, midden in 't met dauw omhulde bos op een knisperfrisse dag. De kleur van het artwork is hierop afgestemd. Daarmee begeven we ons in een ander geurspectrum waarmee we weer nieuwe consumenten kunnen aanspreken", vertelt Milou Kruijsdijk.

Dit keer op de Vivaness
Milou was vorige week één van de Seepje-medewerkers bij wie Vivaness-bezoekers terecht konden voor meer informatie. Na het debuut op de Biofach in 2020, stond Seepje dit keer dus op de Vivaness. Hoe beviel dat? "Het was qua bezoekers een rustigere beurs, maar de gesprekken die we gevoerd hebben waren kwalitatief wel heel erg goed. We merkten duidelijk dat de bezoekers echt heel specifiek naar de Vivaness kwamen."

Seepje op de Vivaness: Anisa van der Hoek, Milou Kruijsdijk, Daniël Beenink en Stephan Lutkeholzik.

Ze geeft aan dat het om bezoekers uit een heel divers palet aan landen ging. "Dat was wel heel leuk om te merken. Het meest waardevol voor ons was natuurlijk om partijen en distributeurs te spreken die Seepje buiten de landen waar we al liggen kunnen laten groeien. Uiteindelijk willen we natuurlijk het meest inspirerende en impactvolle was- en poetsmerk van de wereld worden. We zijn hiervoor hard op weg. Zo hebben we in Zuid-Korea nu een heel mooie samenwerking. Ze vinden ons merk daar heel leuk."

Eco Group
Voorafgaand aan de beurs maakte Seepje (Soaply) bekend voor de Duitse en Oostenrijkse markt een samenwerking aan te zijn gegaan met Eco Group. "Eco Group stond heel dichtbij ons op de Vivaness. De mensen die we uit Duitsland hebben gesproken, konden we dus meteen naar hen doorverwijzen."

Voor meer informatie:
Milou Kruijsdijk
Seepje
06 12354565
milou@seepje.nl 
www.seepje.nl