
Door de verpakking te openen krijgt de gebruiker nog meer informatie over het product. De inspiratie voor de verpakking komt van de lotusbloem.
Een scheerolie voor vrouwen vraagt om ingrediënten die specifiek geschikt zijn voor de vrouwenhuid. "Daarom gebruiken we voor deze scheerolie etherische oliën die meer gericht zijn op de vrouwenhuid, zoals de etherische mandarijnolie die cellulitis verzacht. Ook bevat het andere concentraties dan de mannenproducten, omdat de huid van de vrouw anders in elkaar zit. Daar is naar onze mening te weinig aandacht voor."

Jeanette in het kantoor van Amanprana. Achter haar een deel van de schilderijen die de medewerkers gemaakt hebben (met de olifant uit het logo van Noble House).
Jeanette geeft aan dat de scheerolie erg geschikt is voor gebruik in de schaamstreek. "Doordat olie doorzichtig is, zie je waar je scheert. En omdat de olie geen chemische bestanddelen bevat, hoef je je geen zorgen te maken over de zuurtegraad. Ook horen we van gebruikers dat de haartjes langer wegblijven."

Productontwikkeling
Op het gebied van productontwikkeling wil Amanprana zowel in de voeding- als in de verzorgingsproducten constant vernieuwen. "De basis van de verzorgingsproducten van Amanprana is de extra vierge kokosolie, extra vierge olijfolie, extra vierge rode palmolie en zoete amandelolie die we zelf persen. Daar voegen we vervolgens een aantal etherische oliën aan toe. We zoeken naar ingrediënten die specifieke problemen oplossen en gebruiken natuurlijke middelen voor een frisse en aantrekkelijke geur."Jeanette geeft aan dat de producent kijkt naar waar behoefte aan is en daar mee aan de slag gaat. "Het zijn 100% natuurlijke producten, 0% water, 0% alcohol, 0% parabenen en overige chemicaliën. De verzorgingsproducten zijn puur actief voor de huid. Daardoor zijn alle producten heel zuinig in gebruik. Deze nieuwe scheerolie voor vrouwen kun je voor ongeveer 20 tot 30 scheerbeurten gebruiken."

Ze benadrukt verder dat deze scheerolie in tegenstelling tot reguliere producten totaal niet schadelijk is voor het milieu. Zowel het product als de verpakking. "Hiervoor kiezen we bewust. Een stapje verder denken, dat doet Amanprana."
Razoli vrouw en alle overige verzorgingsproducten van Amanprana zijn Natrue gecertificeerd op het hoogste niveau en bevatten het Leaping Bunny label
Voor meer informatie:
Jeanette Zondag
Amanprana
Brechtsebaan 42 unit 70
BE-2900 Schoten (België)
06 54782851
jeanette.zondag@noble-house.tk
www.noble-house.tk