Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Gwyneth Paltrow investeert in bio-merk Juice Beauty

Actrice Gwyneth Paltrow gaat samenwerken met Juice Beauty (The Organic Solution). De actrice, die het gezicht van verschillende grote beautymerken was, wil zich vanaf nu nog maar voor één merk inzetten, dat is Juice Beauty.

"In het dagelijks leven mis ik een beautyproduct dat luxueus is, goed werkt en ook nog eens schoon is. Ik ben me erg bewust van de giftige stoffen in producten die we dagelijks gebruiken. Ik gebruik deze producten nog altijd, omdat ze werken. of het nou shampoo of mascara is."



De actrice heeft Karen Behnke, de oprichter van Juice Beauty, ontmoet via een gezamenlijke vriend. De producten van Juice Beauty worden al in 1200 winkels verkocht, waaronder bij Whole Foods. De dames konden het goed met elkaar vinden en al snel sloten ze een vijfjarige samenwerking af. Paltrow is nu 'creative director' van de make-upafdeling van Juice Beauty, en aandeelhouder.

Nog dit jaar zal Juice Beauty een make-up collectie introduceren, bestaande uit 75 soorten make-up voor de ogen, lippen, wangen en het gezicht. De prijzen van de collectie variëren van 24 tot 49 dollar en de producten bevatten gecertificeerde biologische ingrediënten.

Voor meer informatie: www.juicebeauty.com
Publicatiedatum: