Ontwikkeld door twee vaders, Kevin Tibbs en Tim Barklage, die zich afvroegen waarom ze kindersluitingen op keukenkastjes moesten plaatsen voor 'groene' schoonmaakproducten. Wat als het anders zou kunnen?
Kevin was een chemicus met jarenlange ervaring op het gebied van het ontwikkelen van formules voor huidverzorgende producten. En Tim daagde Kevin uit om het beter te doen dan de producten die Kevin niet groen vond. Dit resulteerde in een schoonmaakmiddel dat niet alleen 100% biologisch en veilig was, maar ook nog eens boven verwachting presteerde. Nadat ze de producten getest hadden en laten testen door vrienden en kennissen besloten ze om deze verder te ontwikkelen.
'Fall in love with Better Life'.
"En zo is het merk Better life ontstaan, met een duidelijke visie. Anders dan andere 'groene' schoonmaakmiddelen moet het echt 100% biologisch zijn. En buitengewoon presteren zoals men mag verwachten", vertelt Wim Tetteroo van Like2Clean.biz.
"Ook is er gekeken naar ingrediënten die een te grote impact hebben op de mens maar ook op het milieu. Daarom zitten er in producten van Better Life geen sulfaten, kleurstoffen of op aardolie gebaseerde ingrediënten."
De allesreiniger 'what-EVER!'.
Wim geeft aan dat de lijn sinds de oprichting behoorlijk uitgebreid is. Met een allesreiniger genaamd what-EVER!, waarmee je echt alles schoon kunt maken tot en met een speciale reiniger voor de babykamer - 2am Miracle - en zelfs bodylotion en multifunctionele zeep die je kunt gebruiken als douchegel, shampoo en handzeep. Allemaal gemaakt met dezelfde visie. 100% natuurlijk.
Het etiket van de glasreiniger.
Sinds de zomer zijn deze producten te verkrijgen in Europa via verschillende webwinkels en fysieke winkels.
Voor meer informatie:
Like2Clean.biz
Brechtzijde 1
2725 NR Zoetermeer
info@like2clean.nl
www.like2clean.nl
Better Life: Nieuwe 100% biologische schoonmaakmiddelen
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-11-14 Nu ook douchen met Seepje
- 2023-11-14 Naïf haalt investering van 23 miljoen op voor duurzame groei en innovatie
- 2023-11-06 Limited edition hand- en douchecrème: Winter Comfort Cadeau
- 2023-10-20 Mannenlijn uitgebreid met hair & body bar sandelhout & honing
- 2023-10-20 9 op de 10 Nederlanders krijgt te weinig vitamine D binnen
- 2023-10-19 Dit zijn de genomineerden voor de Marie Claire Sustainable Sisley Award
- 2023-10-12 Petit&Jolie bestaat 10 jaar en ontwikkelt zich verder
- 2023-10-04 The Good Roll wordt het eerste Fair Trade toiletpapiermerk ter wereld
- 2023-09-28 Omruilactie 'lipswithNOtrash' van start
- 2023-08-29 Nieuw: Cranberry Seed Exfoliant Poeder
- 2023-08-25 Nieuw: Bodymilk Bergamot Lemongrass
- 2023-08-23 Gwyneth Paltrow, Victoria Beckham en Hailey Bieber zweren allemaal bij de Weleda Skin Food-crème
- 2023-08-21 Nieuw: Granaatappel Verstevigende Body Butter
- 2023-08-18 "Ik hoop dat steeds meer mensen blij zijn met hun huid: dát is mijn missie"
- 2023-07-20 Nederlanders besteden €1,6 miljard aan voedingssupplementen
- 2023-07-10 Nieuw van Botanique: geurlijn roos & vijg en sensitive lijn